گیلان - منصور انصاری از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در گیلان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی تعزیرات گیلان ،منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اظهار داشت: با نزدیک شدن به شب یلدا و لزوم نظارت بر واحدهای عرضه مواد غذایی ویژه این ایام، طرح نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف آغاز شده است.

وی بیان کرد: واحدهای هدف در این طرح عرضه کنندگان آجیل و خشکبار ، میوه و سبزی ، قنادی ها و گوشت هستند و پرونده های متخلفان به صورت ویژه رسیدگی شده است؛ ضمن اینکه از بیست و هفتم آذرماه جاری ، نظارت ها تشدید شده و در صورت لزوم نمایندگان تعزیرات به طور ویژه در همان محل به پرونده متخلفان رسیدگی می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از شهروندان خواست، گزارش های تخلف واحدهای عرضه را به تعزیرات یا اتاق اصناف یا سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کنند تا اقدام قانونی در راستای ان انجام شود.

سید ابراهیم سیدزاده مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان نیز در این رابطه گفت: طرح نظارتی اتاق اصناف بر کالاهای شب یلدا اغاز شده و در حال حاضر تشدید نیز شده است.

سیدزاده تصریح کرد: روزانه قیمت کالاها توسط همکاران ما رصد می شود و در صورتی که برای کالاها قیمت مصوبی نباشد ، با توجه به قیمت متعارف بازار نظارت ها صورت می گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.