کتابخانه گویای رضوی از ابتدای امسال تاکنون بیش از پنج هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب صوتی به کتابخانه نابینایان دکتر علی شریعتی نیشابور اهدا کرده است.

اهدای هزاران کتاب صوتی به کتابخانه نابینایان نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، رئیس کتابخانه گویای رضوی گفت: کتاب های اهدا شده  در موضوعات حقوق، علوم اسلامی، ادبیات، آموزش زبان انگلیسی، روان‌شناسی، تاریخ، عربی و جامعه ‌شناسی هستند.

علی وظیفه‌دان با بیان خدمات کتابخانه گویای رضوی، افزود: این کتابخانه علاوه بر ارائه خدمات حضوری به مراجعان، فهرست منابع درخواستی اعضا و مراکز را از طریق تلفن و سایت کتابخانه گویای رضوی دریافت می کند.

او ادامه داد: این کتابخانه سپس منابع درخواست‌ شده را در مشهد با همکاری کتابخانه سیار و تلفنی آستان ‌قدس‌ رضوی و در خارج از مشهد، از طریق پست به‌صورت رایگان در اختیار اعضا و مراکز متقاضی سراسر کشور قرار می‌دهد.

رئیس کتابخانه گویای رضوی ادامه داد: بیش از ۱۳ هزار منبع صوتی در کتابخانه گویای رضوی در دسترس مراجعان قرار دارد.

وظیفه دان با اشاره به اهدا و تبادل منابع با کتابخانه‌ها و مراکز ویژه نابینایان، گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر پنج هزار عنوان کتاب صوتی توسط مراجعان به این کتابخانه، در محل استفاده یا به امانت گرفته شده است.

وی با بیان یکی از مهمترین خدمات این کتابخانه افزود: کتابخانه گویای رضوی پیوسته منابع مورد نیاز مراکز نابینایان و کم‌بینایان مشهد و شهرستان‌های سراسر کشور را در این راستا تأمین می‌کند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.