البرز- مهدی حاجی قاسمی با بیان اینکه وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی کرج رضایت بخش نیست، گفت: در صورتیکه توافقات وهمکاری دوجانبه با کارخانه اتوبوس سازی سمنان صورت بگیرد خرید اتوبوس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تقویت حمل و نقل عمومی کرج با خرید اتوبوس‌های جدید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی حاجی قاسمی  رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور صد و نهمین جلسه شورای شهر کرج ضمن گرامیداشت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل عمومی  اظهار داشت: همایشی دراین زمینه در روز دوشنبه به میزبانی باشگاه میلاد کرج برگزار خواهد شد  و آنچه حائز اهمیت است تبدیل شعار به اقدام و عمل است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل عمومی در ادامه گفت: وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج رضایتبخش نیست و این موضوع بر ترافیک و آلودگی در سطح شهر دامن می زند.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته بازدیدی از کارخانه اتوبوس سازی در شهر سمنان داشتیم، گفت: در صورتیکه توافقات وهمکاری دوجانبه با این کارخانه صورت بگیرد خرید اتوبوس در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

حاجی قاسمی ابراز امیدواری کرد: اگر در مدت زمانی کوتاه بتوانیم تعدادی اتوبوس خریداری کنیم وضعیت نابسامان حمل و نقل عمومی ساماندهی می شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل عمومی در پایان پیشنهادی در خصوص استفاده از مینی بوس برای جابجایی مسافرین درون شهری ارائه داد و گفت: این مهم می تواند جایگزین خوبی برای اتوبوس های فرسوده باشد و در بهبود شرایط تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.