البرز- علی اصغر کمالی زاده گفت: بیشترین گلایه مردم از شهرداری کرج به وضعیت نابسامان آسفالت معابر و خیابان ها برمی گردد.

مردم از نابسامانی آسفالت معابر و خیابان‌ها گلایه‌مند هستند

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج، در صدو نهمین جلسه شورای شهر کرج که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: با راه اندازی کارخانه آسفالت و تامین آسفالت با کیفیت و به صرفه، پروژه‌های عمرانی استان در حوزه‌های مختلف راهسازی با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه حدود یک سال از راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری کرج می گذرد و شاهد کاهش محسوس قیمت آسفالت در استان بوده‌ایم، گفت: طی این مدت قیمت آسفالت در استان ۴۰ درصد کاهش داشته و این نشان می‌دهد کارخانه آسفالت شهرداری کرج عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی افزود: با تامین آسفالت با کیفیت و به صرفه، پروژه‌های عمرانی استان در حوزه‌های مختلف راهسازی با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه بیشترین گلایه مردم از شهرداری کرج وضعیت نا بسامان آسفالت معابر و خیابان ها است، گفت: با فعالیت این کارخانه تامین آسفالت مورد نیاز مناطق، نقش به سزایی در کسب رضایت شهروندان از خدمات شهرداری را خواهد داشت.

شهردار کرج در ادامه گفت: بدون شک با افزایش ظرفیت تولید این کارخانه، قیمت آسفالت در استان متعادل تر خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا از طریق مشارکت و تهاتر با شرکت های نفتی علاوه بر جذب سرمایه گذار در کلانشهر کرج، در فصل سرما ماهانه هزار و ۵۰۰ تن و در فصل گرما هر ماه ۴ هزار و ۵۰۰ تن قیر تهیه کنیم تا میزان تولیدات آسفالت این کارخانه به تدریج افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.