نورالله دلخواه گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی استان ایلام در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، "نورالله دلخواه" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در نشست خبری امروز (یکشنبه)  با جمعی از اصحاب مطبوعات و رسانه استان ایلام اظهار داشت: ارزش راه های مواصلاتی استان ایلام بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

وی از آماده باش ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۴ اکیپ در طول ۶۲۵ کیلومتر از راه های برفگیر استان خبر داد و افزود: در راه های استان ۲۵ کیلومتر روشنایی  اجراء شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه۹۸ نقطه مستعد حادثه در سطح راه های استان ایمن سازی شده است، بیان داشت: عملیات اصلاح ۳۴ نقطه پر تصادف استان نیز اجرایی شده است.

"نورالله دلخواه" اجرای  ۳۳۴۰ متر روشنایی در تونل های استان را از دیگر خدمات این مجموعه خدمتگزار برشمرد و یادآور شد: لکه گیری بیش از ۸۵۰۰ متر از راه های استان جزئی از این خدمات است.

وی خاطرنشان ساخت: تعمیر ۱۵ دهنه پل بزرگ، ایمن سازی ۲۴۰ کیلومتر از پرتگاه ها، نصب ۲۵ کیلومتر گاردریل، نصب ۱۷۰۰ تابلو اخطاری و حاشیه نما در سطح جاده های استان، از دیگر تلاش های صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام به فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی و رفاهی بین جاده ای در استان و موافقت برای احداث ۷ مجتمع دیگر اشاره و تصریح کرد: سه پایانه فعال مسافربری، ۷۴ شرکت مسافربری با ۲۵ اتوبوس و ۱۰۰۰ دستگاه سواری و ۴۰۰ مینی بوس در سطح استان فعالیت دارند.

"دلخواه" با بیان اینکه  ۱۳۰۰ کلاه ایمنی بین راکب های موتور سوار استان توزیع و تحویل شده است؛ گفت: ۳۳ مدرسه ایمن سازی و ۸۷ دروبین نظارتی و ثبت تخلف نیز در سطح راه های استان تعبیه و فعال شده است.

وی در پاسخ به سئوال و انتقاد خبرنگار"قدس آنلاین" مبنی بر عدم توجه مطلوب به راه های آسفالته روستایی بویژه در حوزه حاج بختیار از توابع بخش چوار، تاکید کرد: بهسازی و روکش راه های آسفالته روستایی در دستور کار قرار دارد و به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تصریح کرد: تلاش خواهد شد که تا پایان سالجاری و در ۶ ماهه ابتدایی سال آینده، بخش بزرگی از این راه های آسفالته روستایی؛ بهسازی و روکش شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.