مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: سود فروش سوخت با هدف بهبود وضعیت معیشت به حساب خانوارهای مرزنشین این استان واریز می شود.

واریز سود فروش سوخت به خانوارهای مرزنشین خراسان رضوی/۱۹ هزارخانواده مرزنشین خراسان رضوی سود سوخت می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، احمدیزدان پناه ظهر یکشنبه در باره واریز سود حاصل از فروش سود به حساب مرزنشینان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان همیاری به عنوان کارگزار سوخت مرزی در خراسان رضوی فعال بوده و در راستای وظایف خود از ابتدای سال تا تاکنون ۴ مرحله سود حاصله از فروش و صادرات فرآورده های نفتی به حساب خانواده های مرزنشین استان واریز شده است.

وی افزود:تلاش برای واریز منظم سود این طرح به حساب خانواده های ۳ شهر مرزی تحت پوشش در استان است و در هر مرحله مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به حساب ساکنان ۲۴ روستای تایباد با ۵ هزار و ۷۲۱ خانوار، ۶۶ روستای تربت جام با ۱۰ هزار و ۲۳۰ خانوار و ۹ روستا از شهرستان خواف با ۲ هزار و ۸۹۷ خانوار واریز می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: این سازمان فرآورده های نفتی را به عنوان کارگزار تعاونی مرزنشینان طبق نرخ های مصوب کمیته مرکزی تعیین نرخ به کشور افغانستان صادر می کند که سود حاصله در مجموع به حساب حدود ۱۹ هزارخانواده مرزنشین روستایی خراسان رضوی واریز می شود.

احمدیزدان پناه افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش قاچاق سوخت، بهبود معیشت مرزنشینان، مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به روستاهای محدوده مرز و تثبیت جمعیت پایدار است که امیدواری م منجر به فعالیت های قانونی و رونق اقتصادی در مرزها شود.
منبع: مهر
 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.