فرمانده انتظامی مشهد از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران انتظامی برای دستگیری 4 شرور خیابانی خبر داد.

دستگیری 4 شرور خیابانی در تعقیب و گریز پلیسی در مشهد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر آقابیگی از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران انتظامی برای دستگیری چهار شرور خیابانی خبر داد و گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری سناباد مشهد در اجرای ماموریتی به‌اطلاعاتی دست یافتند که چهره چهار شرور خیابانی برای‌شان نمایان شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: پلیس پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، این مهمان را سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت 3 بامداد روز گذشته شناسایی و برای دستگیری آنان وارد عمل شد.

وی اضافه کرد: متهمان بدون توجه به‌دستور ایست پلیس به‌سرقت از خیابان سناباد به‌سمت خیابان شهید کلاهدوز تغییر مسیر داده و سپس وارد خیابان‌های مجد، منفرد، مطهری، قرنی، حر عاملی و نیک‌نام شدند.

آقابیگی خاطرنشان کرد: عملیات تعقیب و گریز تا بلوار عبادی مشهد ادامه یافت و ماموران انتظامی با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، پس از تیراندازی هوایی، لاستیک‌های خودروی پراید را مورد اصابت گلوله قرار دادند و چهار شرور که از ارازل و اوباش و دارای 10 فقره سابقه کیفری هستند و به‌مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارند را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان 70 سانت مواد مخدر، یک قبضه شمشیر بزرگ، یک قبضه چاقو 3 قطعه اسکناس 500 هزار ریالی تقلبی کشف شده است، گفت: تحقیقات از این متهمان برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه اعضای این باند ادامه دارد.

وی به‌شهروندان اطمینان خاطر داد که پلیس مشهد به‌پشتوانه همکاری‌های آگاهانه با حمایت‌های دستگاه قضایی، برای برقراری نظم، امنیت و آسایش زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند، با افرادی که بخواهند نظم و آرامش مردم را برهم بزنند برخورد قاطعانه و قانونی دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.