قزوین-مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از اعزام چهل کاروان از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان به زیارت امام هشتم (ع) خبر داد.

اعزام مددجویان زیارت اولی در قالب چهل کاروان به مشهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که به بیان بنیانگذار جمهوری اسلامی، صاحبان آن مردم مستضعف و پابرهنه هستند.

وی ادامه داد: همزمان با این مناسبت چهل کاروان از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین  که تاکنون به زیارت امام هشتم (ع) نرفته اند، عازم این سفر معنوی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مددجویان تحت حمایت در قالب طرح شوق زیارت به سفر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف می شوند و این کاروان علاوه بر سهیمه پیش بینی شده استان است.

وی اضافه کرد: اعزام این کاروان از ابتدای دی ماه آغاز و تا دهه فجر ادامه خواهد داشت که مددجویان در این سفر زیارتی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام (ره)، برنامه های آموزشی و برنامه های مشترک با آستان قدس رضوی نیز بهره مند می شوند.

مومنی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در کمیته امداد گفت: اساس کار کمیته امداد امام (ره) فرهنگی است از این رو تلاش می کنیم تا فقر اقتصادی منجر به فقر فرهنگی نشود بنابراین ضمن حمایت های مادی، ارتقای فرهنگی مددجویان نیز مورد توجه است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در هشت ماهه سال جاری اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری در مجموع سه هزار و ۳۷۲ نفر از مددجویان به اردوهای مختلف اعزام شده اند که هزار و ۵۵۲ نفر به اردوی آموزشی و تربیتی و هزار و ۸۲۰ نفر به اردوی زیارتی اعزام شده اند.

وی یادآورشد: نیکوکاران می توانند برای مشارکت در طرح های مختلف کمیته امداد امام (ره) از جمله طرح شوق زیارت، با شماره گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.