زنجان- نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی صنایع تبدیلی و غذایی منطقه دو کشور درجهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد.

اختصاص ۶۸درصد از اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی به بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان درشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی صنایع تبدیلی و غذایی منطقه دو کشور  با اشاره به اینکه حوزه صنایع تبدیلی و غذایی ظرفیت های بسیاری دارد و متقاضیان زیادی خواهان سرمایه گذاری در این بخش هستند، تصریح کرد: اعطای تسهیلات اشتغال روستایی فرصت بسیار خوبی برای گسترش سرمایه گذاری ها در حوزه صنایع تبدیلی محسوب می شود.

جعفری با اشاره به اینکه با تلاش ها و پیگیری های انجام گرفته ۶۸ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است، لزوم ارائه ایده های نو برای هدایت سرمایه گذاران صنایع تبدیلی و غذایی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت:  ضروری است با ارایه ایده های نو به سرمایه گذاران، سهم بیش تری از تسهیلات اشتغال روستایی به حوزه صنایع غذایی اختصاص یابد.

وی عنوان کرد: لازم است به منظور افزایش فروش و صادرات، با همکاری دانشگاه و بهره گیری از تکنولوژی های روز، محصولات و فرآورده های متنوع و نوین متناسب با سلیقه بازارهای مختلف در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی تولید شود.

جعفری خاطرنشان کرد: امید است با هم اندیشی مدیران، نظرات و ایده های کارگشا در این صنعت ارایه شود و شاهد به روز رسانی صنایع تبدیلی و غذایی و تنوع بخشی در این حوزه باشیم.

گفتنی است، بعد از اتمام این جلسه از دو واحد صنایع تبدیلی و غذایی در شهرک صنعتی شماره یک زنجان بازدید شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.