یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور وزیر صنعت در پارلمان برای پاسخ‌گویی درباره انتصاب داماد روحانی خبر داد.

وزیر صمت بابت "انتصاب داماد روحانی" به کمیسیون صنایع مجلس فراخوانده شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، در روزهای گذشته انتصاب کامبیز مهدی‌زاده داماد 33 ساله رئیس‌جمهور به‌ عنوان رئیس سازمان زمین‌شناسی و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقادات گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌ای مواجه شده بود.

کامبیز مهدی‌زاده (داماد رئیس‌جمهور)

رضا رحمانی وزیر صمت از این انتصاب دفاع کرده و  گفته که نسبت داشتن با یک شخصیت مهم جرم نیست و داماد رئیس‌جمهور را براساس شایسته‌سالاری به عنوان معاونش انتخاب کرده است.

وزیر صنعت تاکید کرده است: نسبت داشتن با یک شخصیت مهم جرم نیست و البته فاکتوری برای انتصاب او نیز نبوده است.

**تصویری از حکم وزیر صنعت برای داماد روحانی:

حالا، رضا انصاری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این انتصاب معتقد است که داماد رئیس‌جمهور براساس شایسته‌سالاری در مسئولیت معاون وزیر صنعت انتصاب نشده و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت باید پاسخ‌گوی صدور چنین حکمی باشد.

وی با تأکید بر اینکه از دولت و وزرا انتظار داریم که در صدور احکام و به‌کارگیری افراد، اصل شایسته‌سالاری را مدنظر قرار دهند، اظهار داشت: بنده روز گذشته در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مراتب اعتراض خود را نسبت به انتصاب داماد آقای روحانی به سمت معاون وزیر صنعت مطرح کردم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: آقای اکبریان رئیس این کمیسیون قول داده تا از آقای رحمانی برای حضور در کمیسیون و پاسخ‌گویی به سؤالات اعضا، برای انتصاب داماد آقای روحانی در سمت یکی از معاونت‌های این وزارتخانه توضیح دهد.

انصاری خاطرنشان کرد: قرار است فردا (سه‌شنبه، 27 آذر) وزیر صنعت در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جهت پاسخ‌گویی به سؤالات تعدادی از اعضا و نمایندگان حضور یابد که ممکن است انتصاب داماد آقای روحانی به سمت معاون وی نیز، یکی از این سؤالات باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.