ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بعد از درخشش لیونل مسی در جریان پیروزی ۵-۰ بارسا مقابل لوانته گفت از بازی او شگفت‌زده شده و نمی‌داند درخشش مسی را چطور باید توصیف کند.

والورده: "مسی" موتور محرکه‌ بازی تیم ما است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لیونل مسی دیروز در بازی بارسا مقابل لوانته که در زمین لوانته برگزار می‌شد موفق به هت تریک شد تا در جریان پیروزی ۵-۰ کاتالان‌ها نقش بسیار مهمی داشته باشد. ارنستو والورده که تیمش فصل گذشته در مصاف با همین تیم با مشکلات زیادی مواجه شده بود، بعد از پایان مسابقه از نمایش تیمش و به خصوص درخشش مسی بسیار راضی و خوشحال بود.

والورده در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" خیلی خوشحالم چون ما فصل پیش درحالیکه یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشته بودیم اینجا پنج گل دریافت کردیم و بازی را باختیم. این که می‌گویم خیلی قدیمی نیست و همین چند ماه پیش اتفاق افتاده. لوانته امسال هم فصل خیلی خوبی را پشت سر می‌گذارد و در بازی مقابل ما نشان داد تیم خوبی است. به همین خاطر است که از بابت پیروزی‌مان خیلی راضی هستم".

والورده سپس در مورد ستاره‌ی بزرگ تیمش لیونل مسی گفت:" نمی‌دانم مسی را چطور توصیف کنم. توصیف مسی پرتکرارترین سوالی است که از من پرسیده می‌شود ولی من نمی‌دانم درباره او چه بگویم. مسی است که موتور محرکه‌ی بازی تیم ما است، او است که برای ما گلهای شگفت‌انگیز می‌زند و ما فقط باید از حضور او و بازی‌اش لذت ببریم."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.