۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 635030

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: وظیفه من بازی کردن برای موفقیت تیم است و به آقای گلی فکر نمی‌کنم.

آزمون: موفقیت تیم ملی برای من خیلی مهم است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی فوتبال جهت حضور در اردوی تدارکاتی قطر اظهار داشت: راهی اردوی تدارکاتی قطر می‌شویم و بعد از آن تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید می‌توانیم عنوان قهرمانی در این مسابقات را کسب کنیم، گفت: قطعا هر تیمی که به جام ملت‌ها می‌آید صد درصد برای کسب این عنوان به مسابقات می‌آید. هم تیم ملی فوتبال ایران و هم تمام تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت برای قهرمانی می‌آیند. ما هم تمام تمرکزمان را برای موفقیت تیم گذاشتیم.

آزمون در پاسخ به این سؤال که تیم ملی راهی قطر می‌شود اما مسئولان در مراسم بدرقه حضور ندارند، آیا شما گلایه‌ای در رابطه با این موضوع ندارید گفت: نمی‌دانم چه بگویم، به هر حال این تیم ملی کشورمان است و ما دوست داشتم مسئولان باشند اما در این رابطه من دخالتی نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که مصدومان تیم ملی مثل جهانبخش و عزت‌اللهی و چند بازیکن دیگر آیا در اردوها حضور خواهند داشت یا خیر، گفت: کادر فنی تصمیم می‌گیرد و باید ببینیم که آنها چه تصمیمی خواهند گرفت.

آزمون در پاسخ به این سؤال که در جام ملت‌های قبل شما آمدید و تبدیل به ستاره شدید، فکر می‌کنید آیا می‌توانید آقای گل شوید یا خیر، اضافه کرد: این وظیفه من است که فقط بازی کنم. به آقای گلی فکر نمی‌کنم، موفقیت تیم ملی برای من خیلی مهم است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.