مشهد- سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل کتابخانه مرکزی مشهد از ۳ منبع تامین شده است.

اعتبارات لازم برای تکمیل کتابخانه مرکزی مشهد تامین شده است

به گزارش قدس آنلاین، قربان میرزایی  شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان در حال تکمیل کتابخانه مرکزی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه از  سه منبع برنامه ریزی شده است و بخش عمده این اعتبار تاکنون تامین و پرداخت شده و بخشی هم برنامه ریزی شد تا سریعتر طبق پیشرفت کار با نظارت های مشخص در اختیار پیمانکار قرار بگیرد.

وی افزود:تکمیل این پروژه که ۲۳ سال نیمه تمام مانده بود، یک کار جمعی است وامروز اراده و تلاش همه بر آن است تا برابر برنامه زمانبندی که امروز ارائه شد تا قبل از دهه فجر به طور کامل تکمیل و آماده بهره برداری شود.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح  بخشی از محل نیم درصد درآمد شهرداری ها که باید به کتابخانه ها اختصاص یابد تامین می شود و قسمتی هم از منابع دولتی که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت می شود و بخشی هم از منابع  اداره کل کتابخانه های استان تامین می شود.

وی گفت:با توجه به افزایش هزینه ها در پی بالا رفتن نرخ ارز، درصدی رشد در اعتبارات مورد نیاز دیده شده است و  اولویت بر تکمیل پروژه گذاشته شده و اراده همه بر تحویل این کتابخانه تا دهه فجر به شهروندان است.

میرزایی تاکید کرد:کار با دقت و با حساسیت لازم باید پیش برود و اصل بر تکمیل آن به صورت کامل است و دستگاه های خدماتی اعم از آب و برق، گاز و مخابرات هم تعهدات خود را طی زمان تعیین شده سریعتر به انجام برسانند تا در زمان تکمیل تمامی مباحث مربوطه تکمیل شده باشد.

وی بیان کرد:از امروز تا پایان این پروژه  نماینده دستگاه ناظر در محل پروژه مستقر خواهد بود و پیشرفت پروژه به صورت روزانه کنترل و بر اساس برنامه خواهد بود.
 منبع:مهر
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.