قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزئیات بزرگداشت حماسه ۹ دی در کشور را تشریح کرد.

نشست هم‌اندیشی بزرگداشت یوم الله ۹دی برگزار شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، نشست هم‌اندیشی بزرگداشت یوم الله ۹دی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دارای سه ویژگی اسلامی بودن، مردمی بودن، و استکبارستیزی است.

وی افزود: حضور مردم در صحنه، همه فتنه‌ها را خنثی کرده است. نظام سلطه امروز مستقیما مردم را هدف گرفته‌اند و می‌خواهند مردم را در مقابل نظام تجهیز کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ با طراحی نظام استکبار، با هدف براندازی جمهوری اسلامی بود و عده‌ای در داخل مهره داخلی فتنه بودند. فتنه در آمریکا و اسرائیل برنامه‌ریزی شده بود. فتنه براندازی نظام با حضور مردم در صحنه، خنثی شد.

لطفی خاطر نشان کرد: از هر فرصتی برای بسترسازی حضور باشکوه مردم انجام خواهیم داد. قبل از ۹ دی مجموع تحرکاتی بود که خروجیِ آن به نهم دی ماه سال ۸۸ منتج شد.

وی با بیان اینکه امسال مراسم رسمی نهم دی در سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی ما برای استفاده از ظرفیت مناسبت‌ها برای غنای چهلمین سالگرد است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: خدا به مردم فهیم خیر بدهد که در این شرایط حساس، در مراسم ۱۳ آبان که با اقشار مختلف حضور یافتند. ۹ دی را با همان نگاه از ظرفیت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای بزرگداشت این مناسبت استفاده کنیم و این را مقدمه بزرگداشت چهلمین سالگرد خواهیم داشت.

لطفی تاکید کرد: مراسم نه دی امسال در سراسر کشور ساعت ۱۰ صبح و در تهران با سخنرانی سردار سلامی در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: شعار مراسم یوم الله ۹ دی سال ۹۷، «۴۰ سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» است.

تدبیر، صبر و طراحی رهبری مردم را از فتنه ۸۸ عبور داد

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه نیز در این مراسم تصریح کرد: مسئولان آمریکا به صراحت اعلام کردند که در انتخابات سال ۸۸ برنامه‌ریزی کردیم.

وی افزود: با تدبیر، صبر و طراحی مقام معظم رهبری؛ به فتنه پایان داده شد.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: تبلیغ علیه ناکارآمدی نظام طراحی دشمن بوده و این تهاجم به سوی مقام معظم رهبری است. مهمترین اولویت در نهم دی این است که مقام معظم رهبری با درایت و تدبیر، کشور را عبور دادند و باید به نقش ایشان پرداخته شود.

سردار شریف ادامه داد: موضوع دیگر؛ نقش مردم در نهم دی است که باید به آن پرداخته بشود. بعضی در داخل نمی‌خواهند ۹ دی گرامی داشته شود. امسال چون تکلیف آمریکایی‌ها روشن شده بود؛ مراسم سیزدهمِ آبانِ خوبی داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردمی خصوصا در تهران می‌تواند مقدمه حضور در بیست و دومِ بهمن باشد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.