چگونه می‌توان هزینه‌ی خدمت یا محصولی را از وب‌سایت خارجی پرداخت کرد؟

خرید با پی پال از چه ‌وب‌سایت‌هایی ممکن است؟

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پرداخت با پی پال یکی از روش‌های متداول‌ خرید از فروشگاه‌های خارجی است. با استفاده از درگاه پی پال حتی می‌توانید از فروشگاه‌های مطرحی، همچون eBay نیز خرید کنید. اگر علاقه‌مندید بدانید با داشتن حساب پی پال چطور و از چه فروشگاه‌هایی می‌توان خرید کرد، ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید.

خرید با پی پال از فروشگاه‌های خارجی

وب‌سایت‌های زیادی در سراسر دنیا کالا یا خدمات خود را با درگاه پی پال به مشتریانشان عرضه می‌کنند. شما هم می‌توانید با استفاده از این درگاه، خدمات مختلفی از سراسر اینترنت بخرید. به هرچه علاقه یا نیاز داشته باشید، فروشگاهی آنلاین برای برطرف‌کردن نیازتان وجود دارد.

خرید بازی‌های آنلاین با پی پال

اگر به بازی‌های ویدیویی و آنلاین تحت‌وب علاقه دارید، وب‌سایت‌های مطرح زیادی هستند که می‌توانید با استفاده از پی پال هزینه‌های مربوط‌به جذاب‌ترکردن این بازی‌ها را پرداخت کنید.

شاید بررسی فهرست وب‌سایت‌هایی که بازی‌های خود را با درگاه پی پال دراختیار شما قرار می‌دهند، خالی از لطف نباشد. به این وب‌سایت‌ها سر بزنید و اگر بازی‌های ارائه‌شده در آن‌ها برایتان جذاب بود، پی پال راه پرداخت در این سایت‌ها است و به‌راحتی و به‌سرعت هم انجام می‌شود. برخی از این وب‌سایت‌ها عبارت‌اند از:

  • Tankionline.com
  • Alphawars.com
  • Shellshocklive.com
  • Wargaming.net
  • Battle.net
  • Aimware.net

خرید کالا با استفاده از پی پال

پی پال فقط برای خرید خدمات یا محصولات دیجیتالی طراحی نشده است. شما می‌توانید با استفاده از این پردازنده‌ی دریافت و پرداخت بین‌المللی، حتی از فروشگاه‌های بزرگی مثل eBay نیز کالای فیزیکی بخرید. شاید تنها مشکلی که به‌وجود بیاید، ارسال‌نشدن کالا به‌وسیله‌ی این فروشگاه‌ها به ایران باشد. دراین‌صورت، باید کالا را به آدرس یکی از دوستان در خارج از ایران ارسال کنید.

اگر به خرید از این وب‌سایت‌ها تمایل داشته باشید، نیک پرداخت با خدمات پرداخت با حساب پی پال می‌تواند به‌راحتی خرید شما را نهایی و آماده‌ی ارسال کند.

خرید قالب وردپرس و ابزار طراحی وب‌سایت

در سراسر اینترنت، خدمات متفاوتی برای برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت عرضه می‌شوند که بخشی از آن‌ها می‌تواند حتی به کمک افرادی بیاید که بدون دانش برنامه‌نویسی می‌خواهند وب‌سایت داشته باشند.

قالب‌های وردپرس یا دیگر ابزار آماده‌ی مدیریت محتوا، یکی از بهترین امکاناتی است که دراختیار کسب‌وکارهای کوچک قرار دارد تا هزینه‌های نهایی آن‌ها را به‌حداقل برساند. شما می‌توانید با استفاده از درگاه پی پال، از فروشگاه‌های آنلاین بزرگی مثل Themeforest و Templatemonster انواع قالب‌ها و افرونه‌ها را بخرید و با کمترین هزینه وب‌سایتی فوق‌العاده داشته باشید.

همچنین، اگر برای راه‌اندازی کسب‌وکار رؤیایی‌تان به اندکی آموزش برای برنامه‌نویسی یا هر بخش دیگری نیاز داشته باشید، سایت‌هایی مثل Udemy می‌توانند با هزینه‌ی ارزان دوره‌های آموزشی مفیدی به شما ارائه بدهند. هزینه‌ی ثبت‌نام در این دوره‌ها نیز با پی پال خیلی راحت پرداخت می‌شود.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.