فرمانده انتظامی مشهد گفت: زن جوانی که به همراه دو کودک خردسالش با اجرای نقشه‌ای شوم اقدام به کلاهبرداری از شهروندان مشهدی می‌کرد، دستگیر شد.

کلاهبرداری زن جوان با دوکودک از احساسات شهروندان مشهدی

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ اکبر آقا بیگی فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش‌هایی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که زنی جوان و ۲ فرزند خردسالش با ترفندی حیله گرانه از شهروندان در محدوده بلوار ابوطالب و شفا مشهد کلاهبرداری می‌کند با توجه به اهمیت موضوع، سرکلانتری هفتم پلیس مشهد برای پی گیری سریع پرونده وارد عمل شد.


وی تصریح کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شفا در تحقیقات اولیه این پرونده با توجه به سرنخ‌های موجود دریافتند این زن ۳۰ ساله که همسرش شغل آزاد و پردرآمدی هم دارد با نقشه‌ای از قبل طراحی شده، مقداری مایع قرمز رنگ (شبیه خون) در گوش کودک ۲ ساله و یا کودک ۵ ساله اش ریخته و سپس با مراجعه به منازل مسکونی خود را همسایه همجوار آنان معرفی می‌کند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: زن جوان در ابتدا درخواست گوشی تلفن همراه برای تماس تلفنی با همسرش می‌کند تا هرچه زودتر کودک را به بیمارستان ببرند.

سرهنگ آقابیگی افزود: اما او به شماره تلفنی زنگ می‌زندکه در دسترس نبوده و با این ترفند و گریه و زاری و به بازی گرفتن احساسات پاک شهروندان، مبالغی وجه نقد به عنوان قرض از آنان می‌گرفته تا بتواند فرزند خود را به مرکز درمانی برساند.

وی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شفا پس از ترسیم چهره متهم، او را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در منزل مسکونی اش واقع در منطقه خواجه ربیع مشهد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که متهم با این ترفند در مواردی از شاکیان خود تا مبلغ یک میلیون تومان نیز گرفته است گفت: تحقیقات از زن ۳۰ ساله که ادعا می‌کند همسرش و هیچ یک از اعضای خانواده اش از این کار او مطلع نبوده اند، ادامه دارد.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.