عزیز خوشینی «نخستین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی فنی و حرفه‌ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران»، درگذشت.

نخستین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی فنی‌وحرفه‌ای درگذشت

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عزیز خوشینی «نخستین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی فنی و حرفه‌ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران» و  پیشکسوت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای درگذشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی طی پیامی اعلام کرد: شنیدن خبر درگذشت تأسف برانگیز همکار عزیزمان جناب آقای مهندس عزیز خوشینی موجب افسوس و دریغ شد. یقیناً تمام همکارانی که با ایشان کار کرده‌اند و یا هم‌صحبت و هم‌کلام با ایشان بوده‌اند، تصدیق می‌کنند که در نجابت و شرافت نمونه و در محبت و همدلی فراموش ناشدنی و در کاربلدی و پشتکار کم نظیر بودند.

همکاران قدیمی سازمان پژوهش، مهندس خوشینی را که اولین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی فنی‌وحرفه‌ای بودند و سالیان طولانی با او حشر و نشر داشتند، برایم از درایت و سخت کوشی و پشتکار و تعصب سازمانی او می‌گفتند و خود من شمه‌ای از این قضاوت را در دوران سخت تألیف کتاب‌های جدید از نزدیک لمس کرده‌ام.

یاد این همکار گرانقدر و آثار علمی ایشان همیشه با ما خواهد بود و شخصیت، منش و سلوک ایشان در رفتار سازمانی همکاران به ویژه دفتر تألیف فنی‌وحرفه‌ای زنده خواهد ماند؛ اینجانب به نوبه  خودم فقدان این همکار متعهد، مؤمن و گرانقدر را به همکاران گرانقدر سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی، جامعه تعلیم و تربیت به ویژه خانواده سوگوار ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه ی الهی و برای بازماندگان و دوستداران ایشان اعم از همکاران و مؤلفان و شاگردان تسلیت عرض می‌کنم. 

منبع: فارس

انتهاسص پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.