روابط عمومی مدیریت فاوا شهرداری مشهد اعلام کرد: با حضور مربیان کارآفرینی، امکان استفاده از اتاق مشورتی (mentoring room) برای استارتاپ‌ها فراهم شد.

مربیان کارآفرینی، اتاق مشورت استارتاپی تشکیل می دهند

به گزارش قدس آنلاین ، با حضور مربیان کارآفرینی، اساتید برجسته و مدیران استارتاپ‌های موفق کشور، در حاشیه هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند، اتاق مشورتی برای علاقمندان به کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپ‌های نوپا تشکیل می‌شود.
در این گزارش آمده است: صادق قنبری شوهانی، برنامه نویس وب و متخصص اپ‌های موبایلی و مدیر فنی پارت سیلیکون، صادق علوی‌زاده، مهندس کامپیوتر و توسعه دهنده ارشد موبایل و بک‌اند، مسعود اردکانی، مهندس نرم افزار، محقق و مشاور، هم بنیانگذار و مدیرعامل میلوژی، عطیه غلامپور، طراح صنعتی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و  مدیر دپارتمان طراحی و بسته بندی پارک توسعه کارآفرینی آویژن، محمد رضا هاشمی، جامعه ساز استارتاپی و برگزارکننده‌ «همفکر» مشهد، سید ابوالفضل عباس‌زاده، مدیر عامل مرکز نوآوری و کارآفرینی تک و متخصص مالکیت فکری و حمیدرضا حقیقی، بنیان گذار استارتاپ «رادیکال پرایتیمتی» و متخصص IOT، از اساتید حاضر در اتاق مشورتی (mentoring room) استارتاپ‌ها خواهند بود.
بر اساس این گزارش، خدمات و مشاوره این اساتید رایگان بوده و شرکت کنندگان در نمایشگاه و علاقمندان به این حوزه می‌توانند از تخصص و تجربه این اساتید در قالب جلسات و گفتگوهای مشورتی استفاده ببرند.
گفتنی است؛ هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد، با شعار «شهر هوشمند، شهر امید و زندگی»، با محوریت معرفی ویژگی‌های شهرهای هوشمند و خدمات ارائه‌شده در این حوزه به متخصصان و عموم مردم، ۱۲ تا ۱۶ دی‌ماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهدشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.