۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 635310

کمپین «شب یلدای همدلی» از امروز صبح با یاری بنیاد نیکوکاری ایرانیان آغازشد.

شب یلدای همدلی آغاز شد

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این کمپین گفت: بنیاد نیکوکاری ایرانیان دریک اقدام خیرخواهانه براساس طرح کمپین شب یلدای همدلی حدود ۱۵۰۰، بسته یلدایی را تهیه دیده است.

دکتر محمد جعفرکروژدهی افزود: این بسته‌ها شامل میوه و شیرینی است که وزن کلی آن حدود ۴ تن می‌باشد و بین خانواده‌های نیازمند منطقه ۵ شهرداری مشهد درحاشیه شهر توزیع می‌شود. وی ادامه داد: هربسته شامل ۴ نوع میوه شامل پرتقال، انار، نارنگی و سیب است و همچنین در هربسته نیم کیلو شیرینی نیز گذاشته شده تا امسال در شب یلدا خانواده‌های بی‌بضاعت این منطقه نیز دورهم یلدایی هرچند کوچک را داشته باشند.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری ایرانیان درباره نحوه توزیع بسته‌های شب یلدایی اظهار داشت: بیش از ۱۰۰۰ خانواده دانش‌آموزان بی‌بضاعت را از طریق ۱۰ مدرسه در منطقه ۵ و حاشیه شهر و گلشهر شناسایی کرده‌ایم که از امروز تا شب بسته‌ها بعد از اتمام ساعت مدرسه توزیع خواهد شد.

دکتر کروژدهی تأکید کرد: علاوه براین تعداد، بنیاد نیکوکاران ایرانیان علاوه بر خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند منطقه حاشیه شهر به پاکبانان منطقه ۵ و کارگران شهرداری این منطقه بسته اهدایی را تقدیم می‌کند. وی درباره هدف تأسیس این بنیاد تصریح کرد: بنیاد نیکوکاران ایرانیان ۵ دی ماه ۱۳۹۶ تأسیس شد و امسال همه هزینه جشن سالگرد تأسیس این بنیاد، به تأمین بسته‌های کمپین شب یلدای همدلی، صرف شد.

مدیرعامل این بنیاد اعلام کرد: عمده کارهای ما دراین بنیاد درحوزه اجتماعی و توانبخشی وپزشکی است و دربحث آسیب‌ها و تحکیم بنیان خانواده و اشتغال معلولان و مباحث معیشتی و تحصیلی و آموزشی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد که نیازمند مسائل مالی است در اولویت قرار دارد. وی تأکید کرد:در حال حاضر به صورت پایلوت فعالیت‌های ما در منطقه ۵ معطوف شده است. کروژدهی در پایان تصریح کرد: اعضای اصلی این بنیاد سردفترداران اسناد رسمی و دفتریاران اسناد رسمی هستند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.