طی دو ماه گذشته یک کوهنورد زن و دو کوهنورد مرد در ارتفاعات دماوند و توچال مفقود شده‌اند. با وجود پیگیری‎های تیم‎های آتش‎نشانی و پلیس این افراد هنوز پیدا نشده‏‏‎اند.

سه نفر در ارتفاعات دماوند و توچال مفقود شدند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، دو روز پیش کوهنوردی که به ارتفاعات توچال رفته بود، مفقود شد. البته با کمک نیروهای امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی وی روز گذشته پیدا شد اما از سه نفر دیگر از کوهنوردانی که طی دو ماه گذشته در ارتفاعات دماوند و توچال مفقود شده ند، هنوز هیچ اطلاعی کسب نشده است.  

حدود دو ماه پیش یک مرد ۲۸ ساله که اقدام به صعود به دماوند کرده بود، در ارتفاعات این منطقه مفقود شد. برای یافتن این فرد از طرف تیم های آتش نشانی و پلیس با همکاری فدراسیون کوهنوردی و کمیته امداد و نجات این فدراسیون تلاش های زیادی صورت گرفت اما نتیجه ای حاصل نشد.

همچنین طی یک هفته گذشته دو نفر در ارتفاعات توچال مفقود شده و هنوز پیدا نشده اند. این افراد یک خانم ۴۵ ساله و یک مرد ۲۶ ساله بوده اند که به فاصله چند روز از یکدیگر در ارتفاعات توچال مفقود شدند اما هیچ اطلاعی از آنها یافت نشده است.  

به گفته حمید مساعدیان، مسئول کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی، تلاش برای یافتن این سه کوهنورد مفقودی همچنان ادامه دارد.

مساعدیان تاکید کرد: تا به امروز تلاش های زیادی برای یافتن این سه نفر انجام شده اما از آنجا که هیچ اطلاع دقیقی از مسیر صعود و در کل وضعیت آنها وجود نداشت، هنوز نتیجه ای حاصل نشده است با این حال جستجوها ادامه دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.