۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 635365

این‌همه غرور و خودخواهی از کجا می‌آید؟ آیا شما قرار است نماینده همان نگهبان نگون‌بخت باشی و حق و حقوق او را دنبال کنی؟...

به گزارش گروه سیاسی قدس‌آنلاین، زمان رأی گرفتن که می‌رسد، جماعت مسئول می‌شوند نوکر و خدمتکار مردم و از آن‌ها خدمتگزارتر برای خلق خدا پیدا نمی‌شود. اما خرشان که از پل گذشت چنان جاه و جلالی برای خودشان پیدا می‌کنند که بیا و ببین. یکی چون نماینده مردم است به خودش حق می‌دهد سیلی به مأمور دولت بزند، آن هم برای اینکه به وظیفه‌اش عمل می‌کرده و یکی دیگر که نمی‌دانم فرماندار بوده یا بخشدار، مأمور زحمتکش راهنمایی و رانندگی را وسط جاده به‌خاطر اجرای قانون، ده‌ها متر روی ماشین می‌کشد. نمی‌خواهم از این مثال‌ها بزنم، زیرا با کمال شرمساری آن‌قدر زیادند که تمام این روزنامه هم برای ردیف کردنشان کم است. آیا این است خادم و نوکر مردم بودن؟ آیا قرار ما این بود؟ آیا مردم انقلاب کردند تا چنین موجوداتی مدعی حاکمیت بر آن‌ها شوند؟ درد آنجاست که در تمام این برخوردها هم اغلب، طرف مسئول طلبکار می‌شود و تقریباً هیچ پرونده‌ای هم به سرانجام نمی‌رسد!

بتازگی هم یک نماینده دیگر مجلس ، دسته گلی مشابه به آب داده، گویا برای ورود ایشان به محوطه، هماهنگی نشده و او اصرار دارد داخل شود و نگهبان می‌گوید: «من از شما دستور نمی‌گیرم». طبق گزارش خبرگزاری فارس، نماینده مذکور با لحنی توهین‌آمیز با کارمند مربوط حرف می‌زند. وی که نماینده شهرستان سراوان بوده الفاظ رکیکی را در ادامه خطاب به این کارمند دولت به‌کار می‌برد، به‌طوری‌که او شگفت زده مانده و به حاضران می‌گوید: این آقا نماینده مجلس است. یکی از مراجعان در این لحظه با این پرسش که آیا تو واقعاً نماینده مجلس هستی، با عصبانیت او را از محل بیرون می‌کند.

جالب است بدانید ماجرا به همین جا خاتمه نیافته! این نماینده با وجود توهین‌ها و الفاظ رکیک به کار برده و رفتار دور از شأن یک نماینده، مدعی می‌شود هدف، توهین به قوم بلوچ و مذهب آن‌ها بوده و به علت رفتار این نگهبان، طرح استیضاح وزیر اقتصاد را آماده می‌کند و قسمت جالب‌تر ماجرا آن است که 40 نماینده مجلس هم آن را امضا می‌کنند... شما را به‌خدا یک نفر بگوید در این مملکت و مهم‌تر از آن در این مجلس چه خبر است؟ یک نگهبان بنا به وظیفه‌اش و به علت عدم هماهنگی، به درستی ماشینی را به پارکینگ اداره‌ای راه نمی‌دهد. راننده ماشین نماینده مجلس درمی‌آید. به نگهبان توهین می‌کند و الفاظ زشت به‌کار می‌برد. بعد هم می‌گوید هدف از این کار توهین به بلوچ‌ها و مذهب اهل سنت بوده! مگر روی پیشانی شما این‌ها را نوشته بودند؟ جالب آنکه نگهبان پارکینگ هم خودش از برادران اهل سنت است. آیا این شرم‌آور نیست شما برای چند دقیقه معطل شدن، پای مذهب و قومیت میلیون‌ها نفر را به‌خاطر خودت وسط بکشی؟ تازه بدتر از آن به همین دلیل تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد را بدهی، چون یک نگهبان شما را به پارکینگ راه نداده؟ شرم‌آورتر از آن، 40 نماینده هم آن را امضا کنند؟ این‌همه غرور و خودخواهی از کجا می‌آید؟ آیا شما قرار است نماینده همان نگهبان نگون‌بخت باشی و حق و حقوق او را دنبال کنی؟... شما که تحمل یک کلمه حرف حساب او را نمی‌کنی و کار را تا استیضاح وزیر اقتصاد و ادعای توهین به اقوام و مذاهب بالا می‌بری چون چند دقیقه دیرتر به پارکینگ راهت داده‌اند!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.