عضو شورای اجرایی جمعیت «پارلمانی‌ها به خاطر قدس» و نمایند سابق پارلمان بحرین گفت بحرین در صدد است تا روابطش را با رژیم اشغالگر اسرائیل عادی سازد.

عضو سابق پارلمان بحرین: منامه در تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ناصر الفضاله، عضو سابق پارلمان بحرین و عضو شورای اجرایی جمعیت «پارلمانی ها به خاطر قدس» تاکید کرد بحرین تلاش‌ می‌کند روابطش را با (رژیم) اشغالگر اسرائیل عادی سازد. برخی این تلاش‌ها را «اقدامی فردی که جنبه رسمی ندارد» توصیف می‌کنند.

وی تاکید کرد این « توجیهات قانع کننده نیست».

الفضاله در گفتگوی اختصاصی با «الخلیج آنلاین» تلاش‌های برخی کشورهای عربی و در صدر آنها کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مانند عربستان سعودی و امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وی افزود: «ملت‌های عربی با عادی سازی روابط مخالفند و ما تلاش می‌کنیم بر روی خشم جامعه علیه این روابط غیرطبیعی با رژیم اشغالگر سرمایه‌گذاری کنیم».

الفضاله درباره مشارکت بحرین در رقابت‌های دوچرخه سواری در اراضی اشغالی گفت: چند کشور حوزه خلیج فارس در این رویداد ورزشی شرکت کردند و هیچ کس از آن شانه خالی نکرده، اما مردم آن را غیر قابل قبول دانستند و پارلمان نیز قوانینی وضع کرد که هر نوع اقدام برای عادی سازی روابط با اسرائیل را جرم دانسته است.

وی با اعلام مخالفت با اقدام دولت بحرین در سرکوب مخالفان عادی سازی (روابط با رژیم صهیونیستی)گفت: آنچه اکنون انجام می شود محدود کردن این اشخاص و جلوگیری از ورود آنها در نهادهای تصمیم ساز است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.