۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 635391

بارسلونا بالاخره برای انتقال آدرین ربیو از پاری‏‎سن ژرمن به نیوکمپ با این ستاره به توافق رسیده و قرار است او در تابستان به اسپانیا سفر کند.

ربیو با بارسلونا به توافق رسید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال بارسلونا با آدرین ربیو، ستاره پاری‌سن ژرمن به توافق رسیده و این انتقال در تابستان انجام خواهد شد. این ادعای روزنامه فرانسوی لوپاریزین است.

ستاره ۲۳ ساله در حال حاضر قراردادی با تیم فرانسوی دارد که تا پایان فصل اعتبار دارد، اما بعد از به پایان رسیدن قرارداد می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند. با وجود تمام تلاش‌هایی که پاری‌سن ژرمن برای نگه داشتن او و تمدید قراردادش کرده است، به نظر خود بازیکن تصمیمش را برای ترک باشگاه به طور قطعی گرفته است. او در سن ۱۵ سالگی به این تیم پیوسته و حالا می‌خواهد از آن جدا شود.

روزنامه فرانسوی اما مدعی شده بارسا با این بازیکن به توافق رسیده و قرار نیست او در ژانویه به بارسا برود، بلکه زمان انتقال در تابستان است.

آنترو هنریکه، مدیر ورزشی پاری‌سن ژرمن، اخیرا تائید کرده بود که ربیو اعلام کرده می‌خواهد از باشگاه جدا شود و باشگاه فقط زمانی حاضر است او را از دست دهد که قراردادش به پایان رسیده باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.