نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی کمر مردم را شکسته و بهتر است کمیته‌ای تشکیل شده و در خصوص گرانی کالا و اجناس در ماه‌های پایانی سال نظارت لازم را داشته باشد تا فشار کم‌تری به مردم وارد شود.

برای جلوگیری از "شکسته‌شدن کمر مردم" کمیته‌ "کنترل گرانی‌های پایان سال" تشکیل شود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود که امروز چهارشنبه در صحن علنی مجلس مطرح شد، به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و گفت: متأسفانه برخی محدودیت‌ها در خصوص کشت کشاورزان در نظر گرفته شده است و با توجه به کم بارشی در کشور و با توجه به شناخت اقلیمی کشور باید کشت جایگزین را برای کشاورزان تعریف کنیم ضمن اینکه خسارات وارده به آنها را نیز باید جبران کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون در کل کشور این نگرانی از سوی کشاورزان مبنی بر جلوگیری از کشت برخی محصولات وجود دارد به طوریکه در حوزه انتخابیه بروجرد کشاورزان بارها تجمع کرده و درخواست داشتند که این وضعیت ایجاد شده برای محدودیت‌های کشت اعمال شده و هزینه‌های انجام شده در این خصوص باید توسط وزارت جهاد کشاورزی پیگیری شود.

وی افزود: متأسفانه خسارت‌های زیادی به برخی کشاورزان در خصوص اتفاقات اخیر وارد شده است و با آن که خدا را شاکر هستیم اما بارش‌ها و سرما منجر به بروز خسارت‌های زیادی به محصولات کشاورزی شده است که باید در این خصوص وزارت جهاد کشاورزی توجه لازم را داشته باشد هرچند که صورتجلسه‌های متعددی در این خصوص تهیه و به این وزارتخانه ارسال شده است اما آنها تمهیداتی را برای تأمین این خسارت‌ها در نظر نگرفته‌اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرانی کمر مردم را شکانده است و بهتر است کمیته‌ای تشکیل شده و در خصوص گرانی کالا و اجناس در ماه‌های پایانی سال نظارت لازم را داشته باشد تا فشار کمتری به مردم ایجاد شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.