البرز- ابراهیم صادقی گفت: پس از حضور قابل قبول ایران در جام جهانی انتظارات مردم از تیم ملی بالا رفته و پیش بینی می شود که ایران با کی‌روش بتواند پس ۴ دهه به قهرمانی آسیا دست یابد.

ایران با کی‌روش قهرمان جام ملت های آسیا می‌شود

بازیکن سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تمامی تیم های حاضر در جام ملت ها از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند اما ایران نیز باتوجه به بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد این امید را دارد که یکی از شانس های اصلی قهرمانی به شمار برود.

صادقی با بیان این که اکنون زمان بهره برداری از زحمات وتلاش های چندین ساله کی‌روش است گفت: پس از گذشت ۸ سال از حضور این مربی پرتغالی در ایران اکنون وقت آن رسیده که شاهد موفقیت ایران در سطح قاره کهن باشیم.

وی با ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تیم باشگاهی اش یعنی سایپا گفت: متاسفانه این فصل با بدشانسی مواجه شدیم و علاوه بر جدایی قلیزاده و ترابی با مصدومیت ۵ بازیکن تاثیرگذار دیگر روبرو شدیم که همین موضوع کار را برای ما سخت تر کرد.

مربی البرزی تیم سایپا تصریح کرد: در حال حاضر در ۳ جام حضور داریم و بدون شک در تعطیلات نیم فصل به تقویت تیم می پردازیم و در پست های مورد نیاز بازیکنان مدنظر را جذب می کنیم.

صادقی با بیان این که بهمن ماه برای سایپا از حساسیت خاصی برخوردار است گفت: ۲۳ و ۳۰ بهمن در دو بازی پلی آف باید به مصاف نماینده هند و الریان قطر برویم تا بتوانیم پس از یک دهه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در نیمه نهایی جام حذفی هم باید به مصاف داماش برویم و برای رسیدن به قهرمانی این رقابت ها نیز برنامه های خاص خود را دنبال می کنیم و این امید را داریم تا در نیم فصل دوم لیگ برتر به جمع مدعیان جام بازگردیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.