مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: شش هزار طرح اشتغال مددجویان روستایی زیر پوشش این نهاد به بانکهای استان معرفی شده و در انتظار پرداخت تسهیلات هستند.

 شش هزار طرح اشتغال روستایی در خراسان رضوی تسهیلات ندارند


به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اعتبارات اشتغال روستایی کمیته امداد خراسان رضوی هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال برای سال جاری تعیین شده است.
وی ادامه داد: تاکنون شش هزار طرح اشتغال برای پرداخت تسهیلات به ارزش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بانک معرفی اما از این میزان فقط شش درصد پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی بر اهمیت اشتغال روستایی تاکید و بیان کرد: با رونق اقتصادی و تقویت اشتغال در روستاها از مهاجرت به شهرها جلوگیری می شود.
وی گفت: تاکنون در پرداخت این تسهیلات بانکهای کشاورزی، توسعه ملی، صندوق کارآفرینی امید و پست بانک همکاری خوبی داشته اند و امید می رود با تقویت همکاریها تا پایان سال پرداخت همه تسهیلات محقق شود.
آسوده افزود: میزان خطا در بکارگیری تسهیلات بانکی اشتغال در کمیته امداد بسیار پایین است.
۲۰۰ هزار خانوار با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند. ۵۶ درصد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در خراسان رضوی را افراد روستایی تشکیل می دهند.
منبع: ایرنا
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.