مسعودی سلطانی فر گفت: در حال حاضر ۱۰ سالن سرپوشیده شش هزار نفری در استان‌های مختلف کشور در دست اقدام است.

 وزیر ورزش و جوانان: ۱۰ سالن ۶ هزار نفری در کشور افتتاح می‌شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود سلطانی‌فر  وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه از سال‌های قبل باقی مانده بود و همانند این پروژه زیاد است، پروژه‌های دیگر شهرها از جمله مشهد، کرج و همه را از نزدیک بازدید کرده و هفتگی کنترل می‌کنم.

وی بیان کرد: خوشبختانه عملیات پروژه شیراز نسبت به سایر پروژه‌ها مناسب بوده و پیشرفت خوبی داشته که البته انتظار ما این است که کار سریع‌تر انجام می‌شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: البته بخشی از این تاخیر مربوط به تخصیص منابع مربوط به خزانه است که سبب شده روند کار به تاخیر افتد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: برنامه‌ریزی این بود که در ابتدای  سال ۹۸ این پروژه افتتاح شود اما با توجه به فرآیندی که اعتبار آن را اختصاص می‌دهیم  پیش‌بینی ما این است حداکثر تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

سلطانی‌فر بیان کرد:  برای شهری مثل شیراز با جمعیت بالا لازم است در کنار ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس ورزشگاه شش هزار نفری داشته باشد تا از مسابقات ملی و بین‌المللی میزبانی کند.

وی افزود:  استان فارس هم از جهت اینکه استعدادهای زیادی در بخش‌های مختلف دارد شرایطی فراهم شود تا هم استعدادیابی و هم فضای ورزشی آن توسعه یابد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان دولت دهم هر  ۱۰ سالن شش هزار نفری کشور افتتاح می‌شود.

سلطانی‌فر گفت: همچنین در کنار این سالن‌ها  دو پیست دوچرخه سواری  در رشت و ساری و همچنین سه  سالن سرپوشیده دو و میدانی نیز در یزد، اردبیل و خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

این وزیر دولت خاطرنشان کرد: در حال حاضر صدها پروژه ورزشی در سراسر کشور در  دست اقدام است و هر ماه شاهد افتتاح این طرح‌ها هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.