مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: واسطه ها باید از چرخه توزیع لاستیک حذف شوند.

واسطه ها باید از چرخه لاستیک حذف شوند

به گزارش قدس آنلاین ، ابراهیم نصری  ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در مشهد اظهارکرد: در حالی که قیمت خیلی از اقلام در طی سال جاری دو برابر شده است، اما فعالان حوزه حمل و نقل این بخش علیرغم تمام مشکلاتی که وجود دارد، چنین افزایش قیمتی را در خدمات خود نداشتند.

وی افزود: شرایطی خاص است که ما برای گذر از آن نیازمند بازنگری در قوانین و آیین نامه ها هستیم و باید به سمت کاربردی کردن آن ها پیش رویم و وزیر راه و شهرسازی نیز دستور ویژه ای برای پیگیری مشکلات صنف حمل و نقل داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر هر تعداد لاستیک که لازم باشد در بازار موجود است اما با قیمت های گزاف که این نشان از وجود اشکال در چرخه واردات به مصرف است و باید این واسطه ها با نظارت کافی حذف شوند.

وی تاکید کرد: راه خوب و ایمن می تواند هزینه های بخش حمل و نقل جاده ای را کم کند و   طی دو سال گذشته هزینه های راهداری چندین برابر افزایش داشته است.

نصری بیان کرد: باید مدیریت و ایمنی جاده ها با وجود افزایش هزینه ها انجام شود و در این راستا اولویت بندی را انجام داده ایم که نیازمند همراهی دستگاه های مرتبط برای انجام این مهم هستیم.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.