معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: شب گذشته حریق گسترده فروشگاه و انبار مصنوعات پلاستیک واقع در خیابان میرزا کوچک خان مشهد مهار شد.

آتش‌سوزی فروشگاه و انبار بزرگ لوازم پلاستیکی در مشهد مهار شد
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: شب گذشته حریق گسترده فروشگاه و انبار مصنوعات پلاستیک واقع در خیابان میرزا کوچک خان مشهد مهار شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی توضیح داد: این حادثه شب گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی عملیات این سازمان بیش از 25 آتش نشان و نجات‌گر را از چهار ایستگاه به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفاء حریق به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به وضعیت محل حادثه تصریح کرد: محل حریق یک فروشگاه و انبار بزرگ مصنوعات پلاستیکی بود که قسمت انبار این فروشگاه با وسعتی در حدود 250 متر مربع در طبقه منفی یک این فروشگاه دچار آتش سوزی شده بود که آتش‌نشانان پس از ساعتی تلاش موفق به مهار و لکه‌گیری این حریق شدند و از سرایت آتش به قسمت فروشگاه و سایر واحدهای تجاری اطراف آن جلوگیری کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: بررسی اولیه از علت وقوع این آتش‌سوزی حکایت از جوشکاری در داخل انبار این مجموعه دارد و چیدمان غیر اصولی و نبود سیستم اعلام و اطفاء حریق در این مکان باعث گستردگی آتش شده بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.