نایب رئیس هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان رضوی در خصوص قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: اگر ریاست هیأت کناره‌گیری کند و نفر دیگری وارد مجموعه شود شالوده هیأت به‌هم می‌ریزد.

اگر ریاست هیأت کناره‌گیری کند، شالوده هیأت به‌هم می‌ریزد/ برترین‌های موتورسواری بانوان تجلیل شدند
به گزارش قدس آنلاین ؛ معصومه زارعی گفت: شب  گذشته طی مراسمی از بانوان‌ موتورسوار که در مسابقات قهرمانی‌ کشور روی سکو قرار گرفتند، به‌همراه یک داور و سرپرست که از استان در مسابقات کشوری حاضر بودند، تجلیل به‌عمل آمد.

نایب رئیس هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان رضوی ادامه داد: این ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور ۱۵۰ سی‌سی و ۲۵۰ سی‌سی چهل مقام دوم و سوم را کسب کردند، در بخش موتورسواری بانوان دو سال است با مجوزی که از وزارت ورزش و جوانان گرفتیم اتفاقات خوبی را رقم زدیم، سال گذشته سه مرحله قهرمانی کشور اعزام داشتیم، در سال جاری نیز دو مرحله اعزام داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: سال ۹۷ چون تیم آمادگی نداشت از ۶ اعزامی ۴ مقام گرفتیم، پس از آن تلاش کردیم مستعدین استان که تعداد کمی هم نیستند با تمرینات مناسب آماده حضور در رقابت‌ها کنیم.

زارعی در خصوص وضعیت تمرین بانوان موتورسوار خراسان رضوی گفت: در بخش اتومبیلرانی سرعت و در کلاس دو دیفرانسیل و آفرود جمعه‌ها تمرین دارند اما هنوز اعزام کشوری نداشتیم.

نایب رئیس هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان رضوی تصریح کرد: در مجموعه ثامن سه پیست موتورکراس است و یک پیست تمرین مخصوص بانوان داریم، روزهای تمرین آقایان و بانوان متفاوت است، بانوان موتورهایشان را به‌وسیله یدک‌کش به‌استادیوم ثامن می‌برند و تمریناتشان را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: لباس موتورسواری که خانم‌ها دارند مشخص نمی‌کند راکب موتور خانم هست یا آقا، تا امروز خیلی خوب پیش رفتیم، امیدوارم بعد از این هم مشکلی نباشد تا به این رشته رونق بیشتری دهیم.

زارعی تاکید کرد: هنوز اسپانسرها برای تیم و ورزشکاران به‌صورت جدی وارد نشدند، اما اسپانسر در حد لباس، بنر و ایجاد جایگاه مسابقات همکاری دارند، هزینه‌ها بالاست و بچه‌ها به‌دلیل عشق و علاقه‌ای که دارند باز هم تمرینات را رها نمی‌کنند.

نایب رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی درباره مستعدین این رشته گفت: در بخش پایه و آموزش هنوز در بخش نونهالان و نوجوان متقاضی زیادی نداشتیم، اما مربی ما به‌صورتی عمل می‌کند که روزهای آموزشی از روزهای تمرینات ورزشکاران حرفه‌ای جدا باشد و اگر متقاضی در بخش پایه داشته باشیم آموزش می‌دهیم و بعد وارد بخش حرفه‌ای می‌شوند.

وی در خصوص قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خاطرنشان کرد: شاید بخواهند جوانی را شاغل کنند اما متاسفانه هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی با این حجم کاری که دارد اگر ریاست هیأت کناره‌گیری کند و نفر دیگری وارد مجموعه شود شالوده هیأت به‌هم می‌ریزد و این قانون‌ خوبی نیست و هیأت ما همیشه جزو بهترین‌ها بوده و اگر این تغییرات ایجاد شود دیگر هیأت خراسان رضوی روی موفقیت را نخواهد دید.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.