البرز- سعید نقدی با اعلام اینکه ازمجموع بارندگی ها در البرز از اول سال آبی گذشته تا یکم دی ماه سال جاری ۴۴.۲ میلیمتر است گفت: در حال حاضر میزان ذخایر آبی سد طالقان ۲ درصد و سد کرج ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش ۵ درصدی ذخایر آبی سد کرج از بارش‌های سال‌جاری

سعید نقدی مدیر دفتر مطالعات آب منطقه ای استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به آخرین وضعیت بارش های اخیردر مناطق طالقان، هشتگرد و منطقه آسارا در محدوده سد کرج گفت: مجموع بارندگی ها از اول سال آبی  ۹۸ – ۹۷ تا یکم دی ماه سال جاری ۱۸۶میلیمتر بوده است.

وی افزود: مجموع بارندگی ها ازاول سال آبی گذشته تا یکم دی ماه سال جاری ۴۴.۲ میلیمتر بوده است که درصد تغییرات نسبت به سال گذشته ۳۲۰.۸ درصد است.

این مسئول مجموع بارندگی تا یکم دی ماه سال جاری را ۱۱۳ میلیمتر عنوان کرد و گفت: درصد تغییرات نسبت به متوسط دوره آماری در مناطق مختلف ۶۴.۷ درصد است.

نقدی دربخش دیگری ازسخنانش به میزان ذخایرسد طالقان اشاره کرد و گفت: سد طالقان در حال حاضر ۶۲ درصد پر است و این سد نسبت به سال آبی گذشته ۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیردفتر مطالعات آب منطقه ای استان البرز در پایان گفت: ۶۴ درصد از حجم سد کرج پر است که نسبت  به سال گذشته  ۵ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.