گزارش‌های منتشر شده حاکی است ۵۴ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست‌کم ۹ نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شده‌اند.

۵۴ مورد تیراندازی با ۳۷ کشته و زخمی در آمریکا طی شبانه‌روز گذشته

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، گزارش‌های منتشر شده حاکی است ۵۴ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۹ نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شده اند.

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در شهر "اوکلند" در ایالت کالیفرنیا دو نفر زخمی شدند. پلیس اوکلند اعلام کرد انگیزه این تیراندازی هنوز مشخص نیست و کسی در ارتباط با آن بازداشت نشده است.

تیراندازی در شهر "چرچ پوینت" در ایالت لوئیزیانا نیز به زخمی شدن دو نفر منجر شد. پلیس اعلام کرد تیراندازی در پارک مارتین لوتر کینگ رخ داده است. ۲۱ مورد از تیراندازی‌ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت پنجشنبه تا جمعه و تلفات آن‌ها را در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۱۰۱ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۷ نفر کشته و ۴۱ نفر زخمی شده اند. ۳۴ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۵۵ مورد تیراندازی در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۴۶ نفر کشته و ۶۹ نفر زخمی شده اند.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین گزارش داد ۵۵ هزار و ۱۳۱ مورد تیراندازی از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا به ثبت رسیده است که در نتیجه آن‌ها ۱۴۱۵۴ نفر کشته و ۲۷۲۲۵ نفر زخمی شدند. ۶۴۶ نفر از قربانیان (کشته یا زخمی) این حوادث کودکان زیر یازده سال هستند و ۲۷۴۹ نفر از آن‌ها را نیز نوجوانان دوازده تا هفده سال تشکیل می‌دهند. در این مدت ۳۳۴ مورد تیراندازی به جمع، ۱۹۸۷ مورد حمله به خانه، ۱۷۲۷ مورد استفاده از سلاح به عنوان وسیله دفاعی و ۱۵۳۹ مورد نیز تیراندازی غیرعمدی ثبت شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.