انقلابیون بحرینی برای تاکید بر تداوم انقلاب و پافشاری بر رسیدن به اهداف خود به ویژه سرنگونی رژیم آل خلیفه، به مجموعه‌ای از فعالیت های اعتراضی دست زدند.

فعالیت‌های اعتراضی مردم بحرین برای تاکید بر تداوم انقلاب

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، مناطق مختلف بحرین جمعه شب شاهد مجموعه جدیدی از فعالیت‌های اعتراضی برای تاکید بر تداوم انقلاب و پافشاری بر هدف ها و در صدر آن سرنگونی رژیم آل خلیفه و قصاص قاتلان شهدای بحرینی بود.

معترضان در منطقه ستره اقدام به شعار نویسی کردند و روی دیوارها شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر آل خلیفه" و "مرگ بر آل سعود" نوشتند. شعارهای آنها همچنین حاوی مضامین وفاداری به شهدا و آمادگی برای برگزاری سالگرد شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان در ماه مه آینده بود. رژیم سعودی آیت الله شیخ نمر باقر النمر را به خاطر دفاع از حقوق مردم و رفع تبعیض و بی عدالتی در عربستان اعدام کرد.

انقلابیون بحرینی در شهرک الدراز نیز شعار "حمد سرنگون باد" را روی آسفالت خیابان ها نوشتند تا با مخالفت خود را با رژیم آل خلیفه و عدم آشتی یا عادی روابط با آنها از جمله حمد بن عیسی ابراز کنند.

اهالی شهرک المصلی نیز عصر جمعه با برگزاری تظاهرات، یاد و خاطره درگذشت علامه شیخ عبدالامیر الجمری را گرامی داشتند. تظاهرات کنندگان در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین شعار داده و تاکید کردند که بی صبرانه منتظر بازگشت وی بعد از پایان دوره درمانی در انگلیس و بهبودی هستند.

تظاهرات مشابهی نیز در دو شهرک ابوصیبع و الشاخوره برگزار شد.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.این درخواست ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.