برنامه طنز محور " چیز خاصی نیست" که اخیرا به دلیل توجه به مسائل روز جامعه از نگاه طنز مورد استقبال مخاطبان رسانه ملی قرار گرفته است در آخرین قسمت پخش شده خود به شکل آشکار مورد سانسور قرار گرفت و بر خلاف روال قسمت های پیشین برنامه به صورت ناگهانی قطع شد.

سانسور آشکار بخش‌هایی از برنامه "چیز خاصی نیست" شبکه سه که به مسئله آقازاده‌ها پرداخت

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، دوره جدید مدیریت شبکه سوم سیما فضای بازی را برای پرداختن به موضوعات انتقادی جامعه در زمینه های سیاسی، اجتماعی و غیره فراهم آورده است.

یکی از برنامه های مهم در این زمینه که توانسته در دوره کوتاه مدت به جذب مخاطبین شبکه سوم سیما بپردازد برنامه طنز محور چیز خاصی نیست، این برنامه با رویکرد انتقادی در زمینه اجتماعی، سیاسی و سایر حوزه ها بدون توجه به محدودیت های موجود به واقعیت های جامعه می پردازد.

ممیزی های صدا و سیما این بار گریبان عوامل ساخت برنامه چیز خاصی نیست را گرفت و در آخرین قسمت تولید شده این برنامه بخش های مربوط به وضعیت آقا زاده ها از پخش این برنامه حذف شد.

به نظر می رسد صدا و سیما در سانسوری آشکار بخش هایی از برنامه “چیز خاصی نیست” که به مسئله اقازاده‌ها پرداخته است را حذف کرده باشد این حذف برنامه نشان می دهد که صداو سیما تمایلی به ورود به این مساله مورد توجه جامعه ندارد چرا که هم اکنون مدیران کنونی صداو سیما یا خود جزو آقا زاده ها هستند که نزدیکان آن ها از این طیف در کنار خود می بینند.

منبع: سادس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.