خراسان شمالی- مجیدالهی راد گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۷۶۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط پرداخت‌ شده است،

۱۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان استان پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۷۶۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط پرداخت‌ شده است، افزود: این تسهیلات در سه بخش حمایتی، اشتغال و مسکن به مددجویان و افراد نیازمند این استان پرداخت‌ شد.

 وی با یادآوری اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه بخش حمایتی این صندوق برای تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، ازدواج و حل مشکلات معیشتی و همچنین مسکن پرداخت می‌شود، ادامه داد: همچنین در این صندوق تسهیلات اشتغال نیز برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال در پنج زمینه خدماتی، کشاورزی، دام‌پروری، صنفی و صنعتی و شیلات به متقاضیان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه از مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی ۳۰۰ فقره در بخش طرح‌های اشتغال ارائه‌شده است، خاطرنشان کرد: در این بخش پنج میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان اعتبار از محل منابع این صندوق هزینه شده است.

الهی راد تصریح کرد: طی امسال دو هزار و ۲۴۸ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از تسهیلات حمایتی این صندوق به ارزش پنج میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: به برکت همکاری خیران و نیکوکاران با این صندوق ۲۳۱ فقره تسهیلات مسکن به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به زنان سرپرست خانوار و نیازمندان پرداخت‌شده است.

الهی راد بابیان اینکه پرداخت تسهیلات به نیازمندان با تکریم و احترام و حداقل تشریفات اداری صورت می‌گیرد، تأکید کرد: صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد، خدمت قرض‌الحسنه واقعی را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای ارائه می‌کند.

وی دریافت پایین‌ترین نرخ کارمزد و ضمانت آسان را ازجمله مزیت‌های صندوق امداد ولایت این استان دانست و افزود: همچنین تسهیلات بدون نیاز به سپرده‌گذاری و در سریع‌ترین زمان ممکن به محرومان پرداخت می‌شود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.