مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت: این استان با راه اندازی ۳۲۳۱ کسب وکار اینترنتی رتبه دوم کشوری را بعد از تهران به خود اختصاص داد.

خراسان رضوی رتبه دوم کسب و کار اینترنتی کشور را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین، جوان، حمید رضا روحبخش مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی در حاشیه همایش حوزه فناوری اطلاعات گفت: اکوسیستم کسب و کارهای آنلاین و استارت آپ‌ها در استان در سال‌های اخیر تغییرات زیادی را شاهد بوده است.

وی افزود: در سال گذشته حدود ۲۲۰۰ کسب وکار اینترنتی ثبت شده در استان داشتیم و از سال قبل تاکنون ۱۰۰۰ کسب وکار اینترنتی جدید ایجاد شده است.

روحبخش اظهار داشت: بر اساس این گزارش، سرمایه گذاران وهلدینگ‌های اکوسیستم کسب وکارهای آنلاین و استارت آپ‌ها در ایران در سه دسته رتبه بندی شده اند که یکی از سرمایه گذران بومی استان در جایگاه نخست این رتبه بندی قراردارد.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت: این امر بیانگر توجه جدی بخش خصوصی و سرمایه گذاران وهلدینگ‌های بومی استان به بازارهای جدید است.

وی افزود: در شهریور ماه سال جاری حدود ۶۵ میلیون تراکنش آنلاین انجام شده است و نمودار تعداد تراکنش‌های ماهیانه با شیب نسبتا تند در حال رشد است و از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۳۳۶ میلیون تراکنش با مبلغ حدود ۷۵ هزار میلیارد تومان (به غیر از پرداخت قبض و خرید شارژ اینترنتی) انجام شده است.
 منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.