۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 635789

نیکو کوواچ سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی ۳-۰ این تیم مقابل آینتراخت فرانکفورت در آخرین هفته پیش از وقفه زمستانی بوندس‌لیگا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

کوواچ: نشان دادیم چه تیم قوی‌ای هستیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بایرن مونیخ دیروز شنبه در شهر فرانکفورت به مصاف تیم آینتراخت رفت و توانست با ارائه‌ی یک بازی برتر با نتیجه‌ی ۳-۰ به پیروزی برسد تا اختلاف خود با بوروسیا دورتموند صدرنشین جدول را به شش امتیاز کاهش دهد. بایرن با این پیروزی که پنجمین پیروزی پیاپی این تیم در بوندس‌لیگا بود نیم‌فصل اول را با کسب رتبه‌ی دوم جدول به پایان برد و همه‌ی اینها باعث شد نیکو کوواچ در پایان این بازی به ستایش از بازیکنان خود بپردازد.

کوواچ بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" به جز بیست دقیقه‌ی اول بازی ما رویهم‌رفته نمایش خیلی خوبی داشتیم. ما اوایل بازی نتوانستیم ضدحمله‌های آنها را خنثی کنیم و همان اوایل بازی چند اشتباه هم داشتیم ولی بعد توانستیم آنچه برنامه‌ریزی کرده بودیم را به عمل در بیاوریم و روی زمین پیاده کنیم".

نیکو کوواچ در ادامه‌ی صحبت‌های خود با خبرنگاران افزود:" ما خیلی سریع پاسکاری می‌کردیم و با زدن ضربات هر چه کمتر به توپ می‌توانستیم توپ را به هر جایی از زمین که می‌خواهیم منتقل کنیم. به این ترتیب تیم حریف نمی‌توانست ما را پرس کند و تحت فشار بگذارد. ما در چند بازی آخر خیلی خوب کار کرده‌ایم.  این سبک بازی است که بایرن مونیخ را از دیگر تیمها متمایز می‌کند".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.