سرپرست باشگاه پرسپولیس به شایعه حضور طاهری در این باشگاه به عنوان مشاور و هم‌چنین سفر یک روزه به دبی برای جذب بازیکن واکنش نشان داد.

عرب: خبری از حضور آقای طاهری در پرسپولیس ندارم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ایرج عرب درخصوص اردوی تیم پرسپولیس در قطر و شرایطی که برای آماده‌سازی این تیم در نظر گرفته شده گفت: در روزهای اخیر به دنبال این بودیم تا این اردو برگزار شود و خوشبختانه توانستیم شرایطی را فراهم کنیم تا این اتفاق رخ دهد. مسائل مربوط به کمپ اردویی و مواردی دیگر هم برطرف شد و امیدوار هستیم که در این اردو بتوانیم چند بازی تدارکاتی هم برگزار کنیم. 

وی در خصوص اینکه نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به کجا رسید افزود: آقای برانکو لیستی به ما داده که براساس آن لیست تلاش می‌کنیم بازیکنان مدنظر او را جذب کنیم. بر همین اساس جلساتی متعددی برگزار کردیم اما هنوز توافق قطعی با هیچ بازیکنی انجام نشده است اما پس از رسیدن به توافق به صورت رسمی این نام‌ها را اعلام خواهیم کرد. اسامی اعلام شده در رسانه‌ها گمانه‌زنی و اخبار غیررسمی است اما فعلا با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده‌ایم. 

عرب درخصوص اینکه نام‌های اعلام شده در رسانه‌ها را تایید می‌کند یا نه، گفت: این نام‌ها گمانه‌زنی است و تا الان از سمت باشگاه به صورت رسمی نام هیچ بازیکنی را اعلام نکرده‌ایم. هواداران بدانند که بعد از توافق قطعی نام بازیکنان مدنظر را اعلام خواهیم کرد. 

وی درخصوص اینکه برانکو لیست بازیکنان مازادش را هم به باشگاه اعلام کرده یا نه، افزود: بله آقای برانکو همانطور که لیست بازیکنان مدنظرش را به ما داده لیست بازیکنان مازاد را هم داده است اما قصد رسانه‌ای کردن این نام‌ها را نداریم و به صورت کلی نام بازیکنان جذب شده و جدا شده را اعلام خواهیم کرد. 

عرب درخصوص  اینکه گفته می‌شود برخی از مسئولان این باشگاه سفر یک روزه‌ای به دبی داشته‌اند تا شاید به دنبال جذب بازیکن و مذاکره بروند، گفت: این موضوع شایعه است و من چنین چیزی را نشنیدم و فقط شما این موضوع را می‌گویید. اینها شایعه است و ما مشغول انجام دادن کارهای مربوط به باشگاه هستیم و خیلی به این شایعات توجه نمی‌کنیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه گفته می‌شود او در تماسی تلفنی از علی ‌اکبر طاهری مدیرعامل اسبق پرسپولیس خواسته تا به عنوان مشاور با این باشگاه فعالیت داشته باشد و شما این موضوع را تایید می‌کنید یا نه،‌افزود: من چنین چیزی نشنیده‌ام و خبری از حضور آقای طاهری در پرسپولیس ندارم! 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.