معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: هیچ واحد صنعتی نباید به دلیل بدهی به بانک‌ها تملک شود.

هیچ واحد صنعتی نباید به دلیل بدهی به بانک تملک شود

به گزارش قدس آنلاین، سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در بازدید از شهرک صنعتی فریمان گفت: بیشتر پرونده‌های مربوط به مسائل صنعتگران با بانک ها، دارایی، بیمه و سایر سازمان‌های مرتبط در روش محاسبات سود و جرائم، نوع قراردادهای بانکی، ناتوانی پرداخت از سوی فعالان حوزه صنعت و مصادره اموال یا کارخانه‌های آن‌ها توسط بانک‌ها است.

وی افزود: مهمترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده است که از ابتدای امسال در این زمینه بیش از ۱۵۲ واحد تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع رجوع شده است و به چرخه تولید بازگشتند.

در ادامه این نشست مسعود مهدی زاده مقدم؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در این بازدید گفت: تمام تلاش‌ها و برنامه‌های ما با هدف تحقق توسعه بیشتر و پیشرفت روز افزون واحدهای صنعتی و تولیدی بوده و برای حرکت در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با مساعدت دادگستری استان و مسئولان قضایی امنیت خاطر برای سرمایه گذاران فراهم شده است و روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیر صعودی داشته است. شهرک صنعتی فریمان در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار در کیلومتر ۳ جاده فریمان - تربت جام واقع شده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.