قاسم سلیمانی دشتکی گفت: تمام برنامه ها و اسناد بالادستی کشور بر پایه آمارهای سازمان ثبت احوال تدوین می شود.

تاکید بر نقش تعیین کننده سازمان ثبت احوال در تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت کلان کشور

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام روز دوشنبه در دیدار با مدیران  ثبت احوال استان با تبریک یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ثبت احوال، نقش این نهاد را برای عرضه خدمات شهروندی موفق دانست و اظهار داشت: نامگذاری این روز به عنوان روز ملی ثبت احوال، فرصتی است مغتنم به منظور تبیین تلاش های خدمتگزاران این عرصه که همواره منشا خدمات و تحولات چشمگیری بوده‌اند.

وی افزود: سازمان ثبت احوال دستگاهی حاکمیتی است و با توجه به حوزه کاری مربوطه که از اهمیت بالایی برخوردار است، تمام امور باید در این سازمان به صورت بهینه و سامان یافته صورت گیرد که در حال حاضر نیز رویه‌ بدین صورت در حال مدیریت است.

استاندار ایلام ثبت احوال را ابزاری راهبردی در تحقق دولت الکترونیک برشمرد و تاکید کرد: کار در این سازمان نقشی تعیین کننده در تصمیم گیری ها و مدیریت کلان کشور دارد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی یکی از حساس ترین و تاثیرگذار ترین فعالیت ها است، گفت: پایه و اساس توسعه هر کشور مبتنی بر ارائه برنامه و آمار دقیق بویژه در حوزه ثبت وقایع حیاتی است.

استاندار ایلام یکی دیگر از نقش های اساسی ثبت احوال را مربوط به بحث انتخابات عنوان کرد و افزود: نقش این مقوله مهم می تواند به اجرای صحیح و دقیق انتخابات کمک مستقیم کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.