مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: نهادینه کردن فرهنگ خوشرویی با بیماران و مراجعان که از سال 1393 در مراکز درمانی در این استان آغاز شده امسال با تدوین آیین نامه ها و مقررات در پاداش و تنبیه کارکنان و برپایی کلاسهای آموزشی با جدیت بیشتر دنبال می شود.

سازمان تامین اجتماعی خوشرویی با مراجعان را نهادینه می کند

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر حمید داستانی روز دوشنبه افزود: بر این اساس خوشرویی در برخورد با بیماران معیاری برای تشویق و تنبیه کادر درمانی شاغل در بیمارستانها و درمانگاههای زیر پوشش تامین اجتماعی در خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: طبق آئین نامه های مرتبط امسال پرداخت مزایا به کارکنان شاغل در مراکز درمانی زیر پوشش تامین اجتماعی خراسان رضوی بر اساس نوع رفتار و برخورد آنان با مراجعان محاسبه می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی همچنین به مولفه های خوشرویی اشاره و بیان کرد: در این چارچوب رفتار و برخورد پرسنل با بیماران و همراهانشان می بایست توام با ادب، احترام و حفظ کرامت انسانی باشد، رفتار پرسنل باعث رنجش مراجعان نشود. نهادینه کردن خصلتهایی مانند صبوری، کنترل خشم و در نهایت با سلام و لبخند پذیرای بیماران بودن از این جمله است.
وی گفت: خوشرویی برخاسته از یک نیاز و الزام بزرگ اجتماعی است که حس خوب، مثبت و شادمانی را به بیماران و همراهانشان انتقال می دهد و رضایتمندی مراجعان را در پی دارد.
داستانی در ادامه افزود: خراسان رضوی در اجرای فرهنگ خوشرویی با مراجعان در مراکز درمانی تامین اجتماعی سطح کشور پیشگام است و امیدواریم با الگوبرداریها این طرح در سطح ملی نیز نهادینه شود.
وی همچنین به برنامه نخستین جشنواره کشوری خوشرویی به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در روز 13 دی ماه جاری اشاره و بیان کرد: این جشنواره با هدف نمادسازی و معرفی الگوهای برتر برای شتاب بخشیدن به استقرار فرهنگ خوشرویی، در مشهد برگزار می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین امسال 'جنبش مهربانی' همزمان با جشنواره خوشرویی در خراسان رضوی برپا می شود که در فضای مجازی راه اندازی شده است. در این چارچوب مسئولان و پرسنل مراکز درمانی با اهدای گل به بیماران و دعوت از همکارانشان برای پیوستن به جنبش، سعی در نهادینه کردن اصلاح و بهبود رفتار در محیط کار را دارند.
خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در خراسان رضوی در قالب سه بیمارستان و 16 درمانگاه و پلی کلینیک و چهار هزار موسسه طرف قرارداد مانند مطب پزشکان و داروخانه ها ارائه می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.