سرمربی تیم والیبال پیام خراسان می‌گوید در تعطیلات نیم‌فصل بازیکن خاصی جذب نکردیم و قول رتبه و مقام نمی‌دهم.

با این شرایط قول رتبه و مقام نمی‌دهم/ جایگاه چهارمی نتیجه تلاش بازیکنانم بود
به گزارش قدس آنلاین ، جبار قوچان‌نژاد ، در خصوص عملکرد پیام در نیم‌فصل نخست لیگ برتر والیبال اظهار کرد: از ابتدای فصل برای تک‌تک بازی‌ها تلاش کردیم و حضور در میانه‌های جدول را پیش‌بینی کرده بودیم، اما واقعیت این است که در ابتدای فصل، پیش‌بینی نمی‌کردیم بین 4 تیم برتر ایران بایستیم.
وی افزود: با توجه به زحمات زیادی که بازیکنان در طول فصل کشیدند، پس از اینکه به جایگاه دوم جدول رسیدیم، تمام تلاش‌مان استمرار بالانشینی در لیگ بود. در دو دیدار انتهایی نیز با کمی بدشانسی روبرو شدیم، بازی برده برابر پیکان را از دست دادیم و در گنبد هم در روز خیلی خوب شهرداری با این تیم برخورد کردیم. علی‌رغم تمام سختی‌هایی که در طول فصل تحمل کردیم، 8 برد و 4 شکست نتیجه فوق‌العاده خوبی در نیم‌فصل برای پیام محسوب می‌شود.
سرمربی پیام مشهد در خصوص ادامه کار پیام در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: دور برگشت به دلیل بازی‌های سنگینی که در خارج از خانه داریم، به مراتب سخت‌تر خواهدبود. در تعطیلات نیم‌فصل نیز نتوانستیم برخی از پست‌ها را تقویت کنیم و قطعا در این زمینه در ادامه راه مشکل خواهیم داشت.
قوچان‌نژاد تاکید کرد: همانطور که در ابتدای فصل نیز تاکید داشتم، هیچ قولی بابت رتبه و مقام نمی‌دهم. با تمام وجودمان برای نیم‌فصل دوم تلاش خواهیم کرد، اما پس از دو سال وقفه در نظر داشتیم نماینده خراسان در لیگ برتر به ثباتی برسد که در سال آینده با حفظ و ترمیم همین تیم در لیگ برتر برای کسب سکو و مقام بجنگد.
وی در خصوص فعالیت پیام در نقل و انتقالات نیم‌فصل عنوان کرد: تا کنون به جز اسماعیل‌نژاد، بازیکنی به جمع پیام اضافه نشده‌است. با برخی از بازیکنان مذاکره داشتیم که قول همکاری نیز داده بودند، اما از تیم دیگری سر در آوردند. تا ابتدای نیم فصل دوم همچنان وقت داریم، در غیر این‌صورت باید منتظر نقل ‌و انتقالات مرحله پلی‌آف بمانیم. فکر می‌کنم پیش از آغاز مرحله پلی‌آف اجازه نقل‌ و انتقالات به تیم‌های‌ این مرحله داده شود.
سرمربی پیام در خصوص شایعات حضور حمزه زرینی در پیام و خروج محمد موسوی از این تیم تصریح کرد: محمد موسوی که در حال حاضر با تیم تمرین می‌کند و خروجش از تیم فقط در حد شایعه بوده‌است. با حمزه زرینی نیز صحبتی نداشته‌ایم، اما با هر بازیکنی که از تیم فعلی‌اش رضایت‌نامه داشته باشد، مذاکره خواهیم کرد.
قوچان‌نژاد در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر استفاده از تاکتیک‌های تکراری خاطرنشان کرد: ضمن احترامی که برای منتقدین قائلم، اما علاوه بر محدودیت بازیکن، شرایط موجود باید اجازه استفاده از تاکتیک‌‎های متفاوت را به ما بدهد. از ایرادات تیم آگاهم، اما برای استفاده از تاکتیک‌های دیگر با محدودیت بازیکن روبرو هستیم. 30 سال در این رشته سابقه کار دارم. چطور هواداران نقاط ضعف و قوت تیم را می‌فهمند، آن وقت من نفهمم؟ برخی از تاکتیک‌ها را نمی‌توانیم اجرا کنیم و به ناچار از دستور کار حذف می‌کنیم.
وی در رابطه با تعطیلات نیم‌فصل پیام اظهار کرد: تعطیلات نیم‌فصل را به دلیل در اختیار نداشتن سالن مهران به خوبی سپری نکردیم. تمرینات با ثبات و مدونی در تعطیلات نداشتیم. جهت استفاده از سایر سالن‌ها نیز با مشکلاتی روبرو بودیم، اما حالا که به سالن مهران بازگشتیم، شرایط بهتری در پیش خواهیم داشت.
سرمربی پیام مشهد در خصوص دیدار آتی این تیم با کاله مازندران گفت: بازی سختی خواهیم داشت. کاله تیم جوان و پرمهره‌ای است. تیمی نیستیم که به جایگاه حریفمان در جدول نگاه کنیم. تیم اول و آخر جدول برای ما فرقی ندارد. تیم اول جدول را برده‌ایم در حالی که مغلوب تیم نهم هم شده‌ایم. در دور فت به کاله باخته‌ایم و باید برای جبران نتیجه به میدان برویم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.