۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 636345

در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ که از سوی دولت به مجلس ارائه شد سه نهاد اصلی ورزش ایران نیز با افزایش بودجه مواجه شده اند که بیشتری افزایش برای وزارت ورزش و جوانان بوده است.

بودجه ورزش در سال ۹۸ مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ امروز سه شنبه از سوی حسن روحانی رئیس جمهور درحالی تقدیم مجلس شورای اسلامی شد که بودجه ورزش نسبت به سال ۱۳۹۷ رشد داشته است. 

بر این اساس بودجه جاری و عمرانی وزارت ورزش که در سال ۹۷ رقمی معادل ۱۱۲۳ میلیارد و ۷۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود به رقم ۱۱۶۶ میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. رقم افزایش بودجه ورزش در سال جدید ۴۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون  و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

همچنین بودجه جاری و عمرانی کمیته ملی المپیک از ۶۸ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سال ۹۷ به رقم ۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است. بودجه کمیته ملی المپیک ۵ میلیارد و ۸۰۸ میلیون  و ۴۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

کمیته ملی پارالمپیک نیز که در سال ۹۷ بودجه ای معادل ۲۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان داشت، با ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون  تومان افزایش در سال ۹۸ به رقم ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.