مدیر بهزیستی شهر تهران از کمک ۷ میلیارد تومانی شهروندان تهرانی در ۹ ماه سال جاری به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهر تهران خبر داد.

کمک ۷ میلیارد تومانی شهروندان تهرانی به مددجویان بهزیستی در ۹ ماه

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سازمان بهزیستی شهر تهران تلاش‌ بسیاری را برای افزایش مشارکت‌های مردمی طی ماه‌های گذشته انجام داده است و در همین زمینه  خدمات موثری به آسیب‌پذیران از جمله محرومان، ایتام، زنان خودسرپرست، سالمندان و بیماران مزمن ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در طی ۹ ماه گذشته از سال ۹۷ بیش از ده تن گوشت، یک هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر، ۳ هزار بسته موادغذایی توسط خیرین و شهروندان تهرانی به بهزیستی شهر تهران داده شده است که ارزش ریالی این اقلام ۴۱ میلیارد و ۶۳۹ میلیون و ۳۴۳ هزار ریال است.

فاضلی‌نژاد افزود: در طی ۹ ماه اخیر هم ۳ میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان به صورت نقدی به بهزیستی شهر تهران کمک شده است که بخش قابل توجهی از این کمک‌ها در راستای تامین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهر تهران هزینه شده است.

مدیر بهزیستی شهر تهران ادامه داد: شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۱۳۷۴۰۰۱ نزد بانک ملی (مشارکتهای مردمی بهزیستی شهر تهران) کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند ضمن اینکه می‌توانند از طریق شماره حساب شبا IR۱۲۰۱۷۰۰۰۰۰۰۲۱۷۳۴۵۱۳۷۴۰۰۱ واریز کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون بالغ بر یکصد هزار نفر شامل معلولان،بیماران اعصاب و روان، معلولان ضایع نخاعی،نابینایان،ناشنوایان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست به صورت مستمری از بهزیستی شهر تهران خدمات تخصصی و مادی دریافت می کنند.

فاضلی‌نژاد گقت: در طول سال جاری بالغ بر ۲۲ هزار نفر از معلولان پشت نوبت دریافت خدمات حمایتی تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته از خدمات مستمری سازمان بهره مند شدند و بالغ بر ۳ هزار پشت نوبت دریافت خدمات مستمری هستند که امیدواریم بزودی مشکل این افراد مرتفع شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.