معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در هشت ماهه امسال حدود ۲۶ هزار بازرسی از انبارها و مراکز عمده و خرده سطح بازار در استان داشتیم که ۳۰۵ فقره پرونده قاچاق کالا با ارزش ریالی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

تشکیل ۳۰۵ فقره پرونده قاچاق در هشت ماهه ابتدایی امسال
به گزارش قدس آنلاین، علی باخرد در خصوص کشفیات قاچاق صورت گرفته در ۸ ماهه ابتدایی سال در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار کرد: در هشت ماهه امسال حدود ۲۶ هزار بازرسی از انبارها و مراکز عمده و خرده سطح بازار در استان داشتیم.
وی افزود: ۳۰۵ فقره پرونده قاچاق کالا تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شد که کالاها از سطح شهر جمع‌آوری شده است.
باخرد بیان کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال بوده و اقلامی که کشف شده‌اند عمدتا پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و لوازم خانگی است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در پوشاک ۲۳ پرونده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال تشکیل شده و پرونده‌های قاچاق موجود در لوازم آرایشی بهداشتی ۷۰ مورد به ارزش  ۵ میلیارد ریال و مواد غذایی ۶۴ پرونده به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: در خصوص ارز نیز  ۱۳ پرونده به ارزش ۲۹ میلیارد ریال تشکیل شده و پرونده‌های قاچاق موجود در کالای دخانی ۹۲ مورد به ارزش ۳ میلیارد ریال بوده، همچنین ۷ پرونده قاچاق لوازم خانگی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال تشکیل شده است.
باخرد خاطرنشان کرد: پرونده‌های متفرقه تشکیل شده شامل دارو، کفش، لوازم الکتریکی و تجهیزات پزشکی شامل ۳۶ پرونده به ارزش ۱۳ میلیارد ریال بوده است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.