هفته هفتم لیگ بسکتبال فردا برگزار می‎شود و طی آن تیم‎های بالانشین رو در روی هم قرار می‎گیرند، ته‎جدولی‎ها به مصاف هم می‎روند و دو تیم میانه‎نشین هم با هم دیدار می‎کنند.

دیدارهای تعیین کننده مدعیان در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تهران، گرگان، مشهد و آبادان میزبان دیدارهای هفته هفتم رقابت های باشگاهی بسکتبال هستند. این دیدارها فردا پنجشنبه برگزار می شود و طی آن مدعیانی که بدون باخت یا با حداقل تعداد باخت هستند، دیدارهای تعیین کننده ای برابر هم برگزار خواهند کرد.

پتروشیمی بندر امام تیم بدون باخت و صدرنشین جدول رده بندی در این هفته در گرگان به مصاف شهرداری این شهر می رود. برای گرگانی ها که هفته گذشته اولین باخت این فصل را برابر شیمیدر متحمل شدند، امتیاز کامل این دیدار کمک بزرگی به بقا در جمع مدعیان خواهد بود. میزبانی در این دیدار هم می تواند کمک حال آنها باشد اگرچه شاگردان مهران حاتمی هم طی دیدارهای گذشته نشان دادند نتیجه ای را به راحتی واگذار نمی کنند. 

شیمیدر و صنعت نفت هم دو تیم مدعی لیگ هستند که به ترتیب با یک باخت و بدون باخت، رده های دوم و سوم جدول رده بندی را در اختیار دارند. این دو تیم مدعی در این هفته از مسابقات رو در روی هم قرار می گیرند. رقابت صنعت نفت و شیمیدر به میزبانی جنوبی ها برگزار می شود این در حالی است که تیم شیمیدر خاطره خوبی از آخرین دیدار خود در جنوب کشور ندارد. این تیم دو هفته پیش نتیجه رقابت با پتروشیمی را در حالی که در اکثر دقایق بازی پیش بود، واگذار و در نهایت هم با حاشیه و درگیری سالن مسابقه را ترک کرد. 

در هفته هفتم لیگ بسکتبال، تیم رعد پدافند خوزستان که بدون برد در رده هشتم قرار دارد، با قرعه استراحت رو برو است اما دو تیم دیگر ته جدولی یعنی پگاه که تنها یک برد دارد و آویژه صنعت که بدون برد است رو در روی هم قرار می گیرند. مشهدی ها امیدوارند به لطف امتیاز این دیدار و به خصوص با توجه به استراحت رعد پدافند، در پایان دیدارهای این هفته از قعر جدول جدا شوند. 

در تنها دیدار این هفته از مسابقات که در تالار آزادی برگزار می شود هم تیم های زمینی و ذوب آهن رو در روی هم قرار می گیرند. ذوب آهن با ۷ امتیاز و تنها یک امتیاز بیشتر از نیروی زمینی در رده پنجم قرار دارد.

برنامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال و جدول رده بندی تیم ها پیش از دیدارهای هفته هفتم به شرح زیر است:

پنجشنبه ۷ دی ماه 
* نیروی زمینی تهران - ذوب آهن اصفهان (تالار بسکتبال آزادی) (یک برد و رده ۶ و ۲ برد رده ۵)
* شهرداری گرگان - پتروشیمی بندرامام (سالن امام خمینی (ره) گرگان) (یک باخت  و رده ۴ و بدون باخت)
* آویژه صنعت مشهد  - پگاه ایران (سالن بسکتبال مشهد) (بدون برد و قعرنشین - یک برد و جایگاه هفتمی)
* صنعت نفت آبادان - شیمیدر تهران (سالن بسکتبال آبادان) بدون باخت و رده ۳ - یک باخت و رده دوم

جدول رده بندی
۱- پتروشیمی بندرامام (۶ بازی، ۶ برد، بدون باخت، ۱۲ امتیاز)
۲- شیمیدر تهران (۶ بازی، ۵ برد، یک باخت، ۱۱ امتیاز)
۳- صنعت نفت آبادان (۵ بازی، ۵ برد، بدون باخت، ۱۰ امتیاز)
۴- شهرداری گرگان (۵ بازی، ۴ برد، یک باخت، ۹ امتیاز)
۵- ذوب آهن اصفهان (۵ بازی، ۲ برد، ۳ باخت، ۷ امتیاز)
۶- نیروی زمینی (۵ بازی، یک برد، ۴ باخت، ۶ امتیاز)
۷- پگاه تهران (۵ بازی، یک برد، ۴ باخت، ۶ امتیاز) 
۸- پدافند رعد خوزستان (۶ بازی، بدون برد، ۶ باخت، ۶ امتیاز)
۹- آویژه صنعت مشهد (۵ بازی، بدون برد، ۵ باخت، ۵ امتیاز)

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.