البرز- محمد جواد کولیوند در رابطه با طرح حذف دهک های پردرآمد توسط استان ها گفت: این فرایند دردسرساز بوده و اختلاف میان استان ها را به دنبال خواهد داشت.

حذف یارانه دهک‌های پردرآمد توسط استان‌ها دردسرساز است

محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: حذف دهک های پردرآمد توسط استان ها به نوعی غیرممکن است چراکه امکان دارد یک استان توانایی حذف سه دهک پردرآمد را داشته باشد در حالی که استان دیگر از انجام این کار عاجز باشد.

وی تصریح کرد: از همین رو ممکن است عدالت در تمام کشور برقرار نشود و اختلافاتی میان استان ها شکل بگیرد که بروز این اتفاق به صلاح کشور نخواهد بود.

نماینده مردم کرج در خانه ملت با بیان این که بهتر است دولت مسئولیت حذف دهک های پردرآمد را خود برعهده بگیرد افزود: دولت می تواند ضمن دریافت اطلاعات دقیق از اداره آمار این طرح را به نحو احسن به انجام برساند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد و افزایش درآمد برای کشور گفت: باید برای دولت درآمد جدید ایجاد شود و با نگاه کلی آن را افزایش دهیم تا طی آن مشکلات تمامی استان ها برطرف شود.

کولیوند در پایان تصریح کرد: اعتبار بدست آمده از حذف دهک های بالا صرف امور کلی نظیر راه ها، حمل و نقل، آبرسانی و حل مشکلات معیشتی خانوارهای کم درآمد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.