معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کسب سه عنوان برتر توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه در بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی خبر داد.

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی
به گزارش قدس آنلاین، محسن تفقدی اظهار کرد: در بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه برگزیده در گروه محققین جوان، رتبه دوم در گروه محققین علوم پایه پزشکی و رتبه سوم  در گروه محققین  ابداعات، اختراعات و نوآوری شد.
وی گفت : در این دوره از جشنواره دکتر سید مهدی حسینیان مهر  به عنوان برگزیده گروه محققین جوان در کمیته علوم پایه پزشکی، دکتر محمد رمضانی برگزیده رتبه دوم گروه محققین در کمیته علوم پایه پزشکی  و دکتر محمود رضا جعفری به عنوان برگزیده رتبه سوم گروه محققین در کمیته ابدعات، اختراعات و فناوری انتخاب شدند.
دکتر تفقدی خاطر نشان کرد: همچنین در این دوره از جشنواره، دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه سوم در حوزه فناوری و سلامت شد.
جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، همه ساله به منظور تجلیل از محققین برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور و محققان منطقه خاورمیانه و کشورهای دیگر جهت معرفی فعالیت‌های تحقیقاتی برتر علوم پزشکی با تأکید بر جنبه‌های نوآوری برگزار  می شود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.