مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این شرکت برای تامین اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات حصارک تهران خبر داد.

اعلام آمادگی شهرداری تهران برای تامین اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به آمادگی شرکت اتوبوسرانی تهران جهت تامین اتوبوس برای تردد دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات حصارک تهران اظهار کرد: در این زمینه باید از اتوبوس‌های دربستی استفاده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به جاده حصارک تهران و دانشگاه آزاد باید از اتوبوس‌هایی استفاده شود که عمر استفاده از آنها زیر ۱۰ سال نباشد و این در حالی است که هم اکنون اتوبوس‌های شرکت واحد نیز زمان استفاده شان بالای ۱۰ سال است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: البته سرویس دهی به پرسنل و کارکنان دستگاه‌ها و سازمان‌ها توسط همان بخش انجام می‌شود و در دانشگاه آزاد نیز به این منوال است اما در صورتی که آنها درخواست کنند ما نیز آن را بررسی و همکاری خواهیم کرد.

سنندجی ادامه داد: هم اکنون ۶ هزار ۲۰۰ اتوبوس زیر مجموعه شرکت اتوبوسرانی تهران قرار دارند که از این تعداد ۴ هزار دستگاه بالای ۱۰ سال از عمرشان می‌گذرد.

وی همچنین در خصوص اخذ معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد بیان کرد: در حال حاضر تمام اتوبوس‌های این شرکت معاینه فنی اخذ گرفتند و در واقع به هیچ اتوبوسی که معاینه فنی نداشته باشد اجازه تردد داده نمی‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.