رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: شرایط فروش برای این صنف بسیار نامناسب است و کسادی بازار همچنان ادامه دارد و فروشندگان از نظر درآمد دچار مشکل شده اند.

کسادی بازار لوازم خانگی در مشهد ادامه دارد

 

به گزارش قدس آنلاین ؛ رضا رزقیان مقدم روز شنبه  افزود: لوازم خانگی در پی نوسانات ارزی افزایش قیمت بسیار داشتند به نحوی که قیمت لوازم خانگی خارجی 100 درصد و لوازم خانگی ایرانی 40 تا 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

وی اظهار داشت: لوازم خانگی ایرانی وابستگی ارزی دارند و قیمت آنها حتی با اختصاص ارز 8800 تومانی نیز تغییر کرده است لذا با توجه به شرایط اقتصادی مردم، حتی لوازم خانگی ایرانی نیز فروش خوبی ندارد.
وی گفت: بسیاری از فروشندگان لوازم خانگی اجاره نشین هستند و از نظر معیشتی مشکل بسیار دارند، حتی برخی فروشگاه ها به مدت 20 روز هیچ فروشی نداشتند لذا با تداوم کسادی بازار ، شرایط کسب و کار و زندگی برای آنان دشوارتر از گذشته می شود.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد افزود: اخیرا صاحبان چهار برند تولید لوازم خانگی در فروش کالاهای خود تخفیفاتی اعمال کرده و جشنواره فروش برگزار کرده اند تا بلکه بازار کمی رونق گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد با کاهش نرخ ارز و تداوم تخفیفات صاحبان برندهای تولید لوازم خانگی بتوان این کالاها را با شرایط بهتری نسبت به گذشته عرضه کرد.
تاکنون 900 واحد صنفی از این اتحادیه در مشهد پروانه کسب دریافت کرده اند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.